Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw]terug komend verkeerde item-verkeerde prijs

Pagina: 1
Acties:

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 06:34

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
Blauwtjes, ik heb al 3x gemeld dat pricewatch: Oki C3100 van http://tweakers.net/ext/l...cod%3D16789%26mpid%3D2078 niet de printer zelf betreft maar een toner.? Maar de prijs komt steeds terug. Heb ik het mis of is het echt de gehele printer (600 euro goedkoper?)

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Prijzen kunnen op 2 manieren inde Pricewatch verschijnen: ofwel door gebruikers, of door de shop's zelf indien ze een abonnement hebben (dan staat er een slotje achter het product). Shops linken hun producten aan de producten in de Pricewatch via koppelingen. Soms gaat daar wel eens wat fout waardoor de prijs van een product uit de shop aan een foutief product in Pricewatch gekoppeld wordt. Meestal heeft de shop dat wel in de gaten, maar soms ook niet. Ik heb de betreffende koppeling even verwijderd zodat de prijs nu niet meer terug zou moeten komen.

Thanx voor het melden :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
Ik heb al 2x aangegeven dat de prijs terug kwam via het meldpuntding. Is dat niet goed? Moet je daarvoor een topic aanmaken hier?

Het sysadmin irc-cafe

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals gezegd kan het een incidenteel foutje zijn van de shop. Tevens werken er meerdere FP admins aan de meldingen. Het kan dus best zijn dat admin #1 je eerste melding heeft verwerkt en admin #2 jouw tweede melding. Als admin hebben we helaas geen compleet overzicht van de verwerkte meldingen (wordt nog opgelost). Soms valt het echter op dat een melding vaker terugkomt en kunnen we actie ondernemen. Mocht je vinden dat dit te lang op zich laat wachten dan kan je altijd een topic aanmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 18-05-2007 20:00 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

Mooi om te horen dat hieraan gewerkt wordt ;)
Want het is namelijk redelijk frustrerend/ontmoedigend om te zien dat je tot 3x toe een nutteloze report hebt gedaan...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Topicstarter
Microkid schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:59:
Als admin hebben we helaas geen compleet overzicht van de verwerkte meldingen (wordt nog opgelost). Soms valt het echter op dat een melding vaker terugkomt en kunnen we actie ondernemen. Mocht je vinden dat dit te lang op zich laat wachten dan kan je altijd een topic aanmaken.
Ok, ik dacht ook dat jullie de vorige reports ook konden zien. Sorry. Maar hulde voor jullie werk _/-\o_

Het sysadmin irc-cafe

Pagina: 1