Ai Booster in Bios aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• Dunc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-02 14:57
Geachte tweakers,

Ik heb een probleem met het installeren van de driver voor ATK0110 ACPI Utility. Ik heb het geïnstalleerd alleen moet ik het nog in Bios aanzetten, maarrr dit kan ik nergens vinden. Heeft iemand een idee waar of hoe ik dit anders kan doen?

Mijn specs zijn

Windows Xp Home 32 bit
Asus A8N-SLI Premium moederbord (nforce 4 serie)
AMD Athlon 64 +3700 processor
nVidea geforce 6600 gt (sli)

En in mijn vorige topic wordt alles iets uitgebreider uitgelegd
Windows XP+driver problemen

Alvast bedankt, Dunc.

• Ansur
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 14:17
Vlug even rondgezocht en ik zie niet direct probs verschijnen mbt. het terugvinden van een instelling in de BIOS.

Zeker dat dit wel klopt? Eventueel eens zien of je een BIOS-upgrade kan doen; misschien zit deze instelling er pas vanaf een bepaalde versie in?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een driver voor ACPI? Dat wordt standaard toch wel goed geïnstalleerd? En ieder BIOs heeft dat bijna toch wel als optie staan hoor...

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Volgens mij moet je bij 'Jumperfree Configuration' de overclocksettings op manual zetten.

• Dunc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-02 14:57
THx voor alle replies en we hebben gister de Jumpfree config. op Manuel gezet, maar a)gaat opstarten nog steeds met eerst zwart scherm voor 2 min en b) Als je dan in windows komt is er nog steeds het bericht

'AI booster function has been disabled. Please enable the feature first. You could do this in the bios menu'.

En nog steeds niks in de Bios over AI booster te vinden. Ik zou bios kunnen updaten alleen heb ik daar niet zoveel vertrouwen in. Of maar weer alles opnieuw installeren..