[XP]Krijg webcam niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 01:51
Ik heb echt een irritant probleem. Ik heb een logitech communicate webcam, die het altijd prima deed. Nadat ik gister mijn computer opnieuw geinstalleerd heb, krijg ik hem niet meer aan de praat (hiervoor deed ie het dus prima).
Ik heb de drivers van logitech.com gedownload en geinstalleerd, maar die halen weinig uit. Windows herkent wel een Camera, maar niet als zijnde een webcam of logitech oid, alleen maar "camera" waarvoor geen goede drivers gevonden kunnen worden.
Ik heb die setup file van logitech uitgepakt en elk mogelijke driver die daar in stond geprobeerd, maar geen een was goed volgens XP.

Wat ik allemaal gedaan heb:

- chipset geupdate
- usb drivers geinstalleerd
- cam ge-unplugged, alles ge-deinsdtalleerd, ook handmatig weg gegooid, toen weer drivers geinstalleerd en toen weer dr in geplugged; zelfde probleem
- bios gechecked op alle usb settings en plug & play instellingen
- bovenstaand zo'n 10x

ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen...heb de search al gebruikt maar daar komt voornamelijk als antwoord om dus alles te de-installeren, restarten, alles weer installeren, en dan cam dr in, maar dat helpt dus niet hier...
iemand nog een idee :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• FireFoz
schopje

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

staat er geen uitroep-/vraag-teken in apparaatbeheer bij je cam?

is die trouwens via hub of direct aangesloten?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-03 16:33
SP2 al geinstalleerd, soms installeer je daarmee ook de nieuwe usb 2.0 drivers

• FireFoz
jawel, maar als ik dan driver update doe dan zegt ie bij elke driver die ik installeer dat ze niet goed zijn..verwijderen en opnieuw laten zoeken maakt niet uit, ook verwijderen, er uit halen, opnieuw opstarten, weer opnieuw opstarten en dan weer er in maakt niet uit..
hij zit direct in de computer. SP2 is ook geinstalleerd...