Aangezien er bij mij nu een Philips 32pf9731 in de bestelling staat vroeg ik mij af wat de beste optie is om een PC erop aan te sluiten. Zelf heb ik met geen enkele aansluitmogelijkheid ervaring, en ik vraag me dus af wat de beste wijze is, zonder ze allemaal uit te hoeven proberen. Aangezien in dit bakbeest een 7800GT heeft, zitten er dus 2 x DVI aansluitingen op.
Optie 1: S-video + Audio L/R ===> SCART
Optie 2: S-video + Audio L/R (3,5mm) ===> S-video + Audio L/R (RCA)
Optie 3: DVI met VGA adapter ===> VGA (audio analoog)
Optie 4: DVI ===> HDMI (audio analoog)
Zelf leek mij het leukst om de televisie als 2e monitor te kunnen gebruiken, dus met een eigen desktop, bijvoorbeeld JoostTV in de achtergrond terwijl je vrolijk op de monitor verder typt aan een verslag. Zou dat kunnen met een van de laatste 2 opties? Ik neem dat je bij de eerste 2 opties alleen een kopie krijgt van wat er al op je hoofdscherm is afgebeeld.
Optie 1: S-video + Audio L/R ===> SCART
Optie 2: S-video + Audio L/R (3,5mm) ===> S-video + Audio L/R (RCA)
Optie 3: DVI met VGA adapter ===> VGA (audio analoog)
Optie 4: DVI ===> HDMI (audio analoog)
Zelf leek mij het leukst om de televisie als 2e monitor te kunnen gebruiken, dus met een eigen desktop, bijvoorbeeld JoostTV in de achtergrond terwijl je vrolijk op de monitor verder typt aan een verslag. Zou dat kunnen met een van de laatste 2 opties? Ik neem dat je bij de eerste 2 opties alleen een kopie krijgt van wat er al op je hoofdscherm is afgebeeld.