[Logitech X-540] Aansluiting en Matrix Mode

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

• gamepower2005
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12-2020
De Logitech helpdesk kon mij niet bijster veel vertellen over hun eigen speakers. De website voorlezen kan ik namelijk zelf ook wel, maar daar stond juist niet wat ik wilde weten.

Is er misschien een Tweaker met een X-540 setje die mij kan vertellen hoe lang de draden naar de achterspeakers ongeveer zijn? Als deze tekort zouden zijn moet ik ze verlengen, is dit mogelijk bij deze speakers?

Ook was ik benieuwd naar de 'matrix-modus', die stereo geluid zou kunnen omtoveren naar 5.1 geluid. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Alvast bedankt! _/-\o_

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Las Vegas: De kabels van de surround spekers zijn 4 meter lang. Ik had hetzelfde probleem maar had nog een paar verlengsnoertjes van m'n oude speakers liggen. (06-03-2007)
Omtoveren van stereogeluid naar 5.1 zal naar mijn weten niet werken. Je krijgt wel geluid over je 6 boxen (in totaal) maar je zal zeker geen verschil horen in voor / achter / links / rechts etc.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• gamepower2005
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12-2020
Outerspace schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:22:
[...]

Omtoveren van stereogeluid naar 5.1 zal naar mijn weten niet werken. Je krijgt wel geluid over je 6 boxen (in totaal) maar je zal zeker geen verschil horen in voor / achter / links / rechts etc.
Dat snap ik. Ik ging ervan uit dat het een soort tegenhanger van CMSS (van Creative) was. Zoiets kan ik nu heel goed gebruiken, want Creative heeft nog steeds geen Vista driver uitgebracht. MP3 komen dus alleen uit 2 boxen hier.

Maar wat ik vooral wilde weten was hoelang de kabels naar de achter-speakers ongeveer zijn. De customer sales van Logitech kon hier geen enkele indicatie van geven. Iemand hier wel?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat heeft Outerspace net voor je opgezocht 8)7

Doe tenminste de moeite andermans replies te lezen...

Of beter nog, als hij het kon vinden kon jij dat ook :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.