Kieshetkado.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
ik weet niet precies waar ik met mijn vraag terecht kan dus ik doe het hier maar omdat dit mij toch het meest aansluitende subfora lijkt.

ik heb net een mailtje gekregen van windirect.nl met dat prijzenrad enzo....

en nu stond er zo´n link naar www.kieshetkado.nl waar je gewoon een cadeau uit kan kiezen en die wordt dan bij je thuis bezorgd :S

je kiest dus een cadeau uit waar van je nog niet weet wat er in zit. je belt naar een 0900/0909 nummer je geeft de code door die op het scherm staat aangegeven waarna de inhoud van het cadeau op het scherm verschijnt. je vult je gegevens in en je cadeau wordt binnen 30 dagen thuis bezorgd.

ok nu wil ik graag weten wat voor grote adder hier onder het gras zit :')

heeft iemand ervaring met dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 16:21

EnnaN

Toys in the attic

1- kado is next to worthless
2- 0900 nummer kost geld
3-
2.3 Entertainment 4 Both B.V. zal op grond van de verkregen gegevens/informatie actief inspelen op de behoefte van de gebruiker.

2.4 Entertainment 4 Both B.V. behoudt zich het recht alle persoonsgegevens van gebruikers ter beschikking te stellen aan derden.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lijn kost misschien 2 euro per minuut, je moet 5 minuten hangen, en je krijgt een kauwgombal van 10ct thuisgestuurd.

vervolgens heb jij je aangemeld als iemand die gevoellig is voor dit soort onzin, dus kan je binnenkort nog meer brieven op je deurmat verwachten van vage duitse loterijen. en in het ergste geval meteen oplichters voor je deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
waarschijnlijk gewoon spam en je zit vast aan abonnementen en andere rare verschijnselen of je krijgt gewoon niks behalve een dure rekening van het 0900 nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JossKp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-10 13:50
Tja, je kan bellen maar verwacht geen mega-kado. Eerder een flessenopener als je geluk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 23:54

n00bs

Het is weer Zomer!

E-club card... dat zal wel het cadeau zijn wat iedereen krijgt. Misschien dat ze na 1 miljoen bellers een Nintendo geven ;)

Fake bullshit dus en van mij mogen ze die sites allemaal offline gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
waarom wordt dit in Spielerij gepost?

echt onzin, voor niets gaat de zon op (en zelfs dat is eigenlijk niet waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
ach er zijn wel van die sites die het echt doen, die geven ipods weg. En ja dat kan het principe werkt. Het is alleen dat erzoveel neppe zijn dat ik de echte ook niet vertrouw. Zeker niet met alle andere internetzeepbellen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 16:53

LieveNiels

On Fire

Er zijn zoveel van dit soort sites/belspelletjes omdat er in Nederland zo gru-we-lijk veel ongeloofelijke domme mensen wonen. Het is gewoon rendabel om zo'n site te hebben omdat er zoveel sukkels in trappen. Ga gewoon werken voor je geld en koop daarvan spullen, niet denken dat je met simpele acties die iedere idioot zou kunnen uitvoeren de dikste prijzen in de wacht gaat slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Postius schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:22:
ach er zijn wel van die sites die het echt doen, die geven ipods weg. En ja dat kan het principe werkt. Het is alleen dat erzoveel neppe zijn dat ik de echte ook niet vertrouw. Zeker niet met alle andere internetzeepbellen.
Ja, je krijgt een iPod wanneer 10 mensen zich op de site aanmelden via jou en een klein dingetje kopen. En die 10 mensen krijgen ieder ook weer een iPod, wanneer via elk van hen zich ook weer 10 mensen aanmelden, die op hun beurt ook weer een klein artikel van de site moeten bestellen.

Piramidespel. Verboden in Nederland.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft niets met Spielerij van doen, meer met Stuffis Generalis (waar je nog niet in mag). Maar goed, het antwoord lijkt me wel duidelijk, dus ik sluit het ipv. het te verplaatsen naar een plaats waar je nog niet bij kunt.

Zie de FAQ's van Lieve Adjes voor het hoe en wat van SG.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.