Toon posts:

[IE] ondanks leeg webadres-register toch autofill *

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik dat...

Ben de PC van mijn vriendin aan het opschonen, krijg ik in de adresbalk steeds adressen automatisch aangevuld. Tuurlijk eerst geschiedenis gewist in IE/extra/IE-opties en autofill formulieren gewist in tab inhoud. Dat leverde niets op dus via google geleerd over het register, e.e.a. gewist en toch blijven bepaalde adressen terugkomen (zelfs met zoekfunctie van register niets gevonden?). CC cleaner er overheen geknikkerd... en weer niets...

Wie oh wie kan me helpen...

Grt,

Lars

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Geef in het vervolg wat betere informatie, bijvoorbeeld de windows-versie en internet explorer versie.

Maar je kunt het waarschijnlijk oplossen door de oude tweakui te installeren (rechterklik op de .inf file), dan het programma starten in het control panel en in het tab 'paranoia' alles aanvinken.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

Pinobigbird

doesn't share food!

Staan die niet toevallig bij de favorieten?
Die komen ook tevoorschijn in de adresbalk namelijk.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Verwijderd

Topicstarter
Sewer, bedankt voor de tips! E.e.a. gedaan (incl. clear selected items now) en helaas nog steeds hetzelfde resultaat. Het enige wat ik nog kan verzinnen om te omzeilen is de autofill uitzetten in IE/extra/IE-opties, maar jah, dat is natuurlijk wel een beetje een frut oplossing, omdat de data gewoon nog ergens staat...

Tips and tricks blijven meer dan welkom!

Lars

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit heeft niets van doen met Office, dus Officesuites en -software -> Client Software Algemeen en zet ik even IE in de titel, zodat men weet dat het niet over Firefox, Opera, of een andere browser gaat. Maak ondertussen even duidelijk waar je over praat: welke Windows, welke IE? :)

Het stond dus ook niet in de favorieten? En open deur: het is geen ander progamma of plugin dat autofill doet, zoals roboform?

[google=internet explorer remove all autocomplete] geeft trouwens ondermeer http://www.mvps.org/winhelp2002/delcache.htm :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K

bedankt voor je reactie! Dacht al even dat ik mijn topic kwijt was ;)

Ik gebruik IE 5.0 met Windows XP.

E.e.a. staat inderdaad niet bij favorieten, die map is helemaal leeg gehaald door CCleaner. De link die je liet zien had ik al toegepast. Heb namelijk eerst het IE/extra/IE-opties helemaal uitgespit en dus ook de off-line temp files leeg gemaakt.

Ik denk niet dat ik een ander programma heb dat autofill doet. Roboform kon de PC niet vinden in ieder geval en andere ken ik niet.

Het is echt een raadsel aan het worden 8)7

Zou het zin hebben om IE 6.0 / 7.0 te installeren?

Grt,

Lars

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:22:
Zou het zin hebben om IE 6.0 / 7.0 te installeren?
Dat heeft sowieso zin omdat IE5.x steeds minder supported wordt door websites en veel meer veiligheidsproblemen heeft dan bijvoorbeeld IE6 of 7. Als voorbeeld: wij werken op dit moment aan de redesign van onze huidige frontpage en ik kan je nu alvast verklappen dat dat niet (goed) meer zal werken in IE 5.0.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Nou, IE 7.0 installeren word't 'm niet. Dan geeft ie aan dat deze PC blijkbaar op een niet geregistreerd pakket draaid? Dat zou natuurlijk kunnen, want er is ongeveer 5 jaar geleden door een huisgenoot van mijn vriendin e.e.a. op deze PC gezet. Niet te traceren dus.

Zou ik bijvoorbeeld eerst Netscape kunnen downloaden, dan IE er af knikkeren en dan een hogere versie van IE kunnen downloaden?

Het blijft een raadsel trouwens dat IE nog steeds bepaalde adressen blijft aanvullen. Sta natuurlijk nog steeds open voor ideen!

Grt,

Lars

• Speedy_W
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10-2025
Hm, heb je al eens geprobeerd om via regedit in je registry te zoeken naar (1 van de) waardes die automatisch wordt aangevuld? Dacht dat daar ergens het lijstje wordt bijgehouden als ik me niet vergis.
Misschien wat lowlevel, maar whatever works toch :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

crisp

Devver

Pixelated

IE slaat diverse history-gegevens ook op in index.dat files; er zijn tooltjes om die files ook te legen.

Intentionally left blank

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:05
Kijk hier eens: http://clear.safe-install.com/
Staan 2 tools bij genaamd Clear Your Footprints 1.4 & Simple Cleaner 1.1`

Suc6

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 16:18
wat voor sites heb jij op de computer van je vriendin bezocht dat zij die niet meer terug mag zien? :o :>

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

SoaDmaggot schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:36:
wat voor sites heb jij op de computer van je vriendin bezocht dat zij die niet meer terug mag zien? :o :>
Misschien sites die dingen installeren die voorkomen dat je de geschiedenis kan wissen.

Hoe zit het met de spyware/virussen op de computer?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

IE 5 met XP?

XP werd RTM al geleverd met IE6, lijkt me nogal onlogisch...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het is gelukt!

De log van Clear Your Footprints gaf een aantal files aan die niet verwijderd konden worden omdat ze op één of andere manier geregistreerd bleven staan als ´in gebruik´. Alsof ik mijn browser nog op een pagina open had staan waardoor dat die temp files niet verwijderd konden worden. Het waren ook nog eens verborgen bestanden die ik alleen door de volledige locatie in verkenner te copieren zichtbaar werden. Daarna heb ik ze handmatig verwijderd en hopaaaaaah, problem solved.

Omdat e.e.a. waarschijnlijk toch in de virus hoek zat, wil ik tot slot nog één vraag stellen. Kan iemand me een aanbeveling doen op het virusscan gebied? Ik kan het kaf niet van het koren scheiden gezien het aanbod.

Thank´s y´all!

_/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

* F_J_K is fan van de kracht van Kaspersky. maar lees voor meer over virusscanners even de discussietopics in Beveiliging & Virussen door :Y) (Of lees juist de topics van besmette mensen en zie welke virusscanner die gebruiken :+ )

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 21-05-2007 21:57 . Reden: /ME tag omgedraaid ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1