Probleem:
Wanneer ik media center opgestart heb dan kan ik het ongeveer 15 seconden gebruiken, waarna het voor ongeveer 1 minuut niet meer reageert (wat best irritant is). Mocht ik in die 15 seconden live tv hebben opgestart, dan blijft dit wel gewoon doorspelen maar kan ik niet doorzappen en blijft de blauwe balk met programma-informatie onderin hangen. Wanneer Media Center uitgehangen is blijft het verder gewoon werken, tot ik het sluit en opnieuw opstart.
Configuratie:
Asus P5b deluxe
Intel core 2 duo e6300
2 x 1024 OCZ PC6400 Dual Channel
Sapphire ATI X1950
Hauppauge PVR150MCE
Drivers:
Zowel zonder drivers als met drivers geïnstalleerd, houdt het probleem aan. Ik heb nu al een paar keer windows opnieuw geïnstalleerd, maar helaas geen verbetering.
Wat heb ik geprobeerd?
-Vista opnieuw geïnstalleerd
-Updates gedeïnstalleerd die betrekking hadden op Media Center
-Met en zonder ati drivers geprobeerd
Wie kan mij helpen, of heeft het zelfde probleem?
Wanneer ik media center opgestart heb dan kan ik het ongeveer 15 seconden gebruiken, waarna het voor ongeveer 1 minuut niet meer reageert (wat best irritant is). Mocht ik in die 15 seconden live tv hebben opgestart, dan blijft dit wel gewoon doorspelen maar kan ik niet doorzappen en blijft de blauwe balk met programma-informatie onderin hangen. Wanneer Media Center uitgehangen is blijft het verder gewoon werken, tot ik het sluit en opnieuw opstart.
Configuratie:
Asus P5b deluxe
Intel core 2 duo e6300
2 x 1024 OCZ PC6400 Dual Channel
Sapphire ATI X1950
Hauppauge PVR150MCE
Drivers:
Zowel zonder drivers als met drivers geïnstalleerd, houdt het probleem aan. Ik heb nu al een paar keer windows opnieuw geïnstalleerd, maar helaas geen verbetering.
Wat heb ik geprobeerd?
-Vista opnieuw geïnstalleerd
-Updates gedeïnstalleerd die betrekking hadden op Media Center
-Met en zonder ati drivers geprobeerd
Wie kan mij helpen, of heeft het zelfde probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door mastair op 18-05-2007 10:35 ]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.