Toon posts:

[iTunes] Muziek wordt niet toegevoegd*

Pagina: 1
Acties:
  • 738 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik heb een probleem met mijn iTunes.
Heb momenteel al een libary met een aantal nummers (2000 ofzo). Nooit problemen mee gehad.
Maar als ik nu bestanden wil toevoegen aan de bibliotheek dan pakt iTunes ze niet, dwz ik klik ze aan bij bestand toevoegen maar ze komen daarna niet in de lijst. Het zijn gewoon .mp3 bestanden.
Dit gebeurt bij willekeurige bestanden, zowel lange als korte. Heb al de nieuwste versie van iTunes gedownload maar dit lost niets op.
Draai btw op Windows XP SP2..
Iemand bekend met dit probleem en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel maar aangepast van "iTunes probleem" naar "[iTunes] Muziek wordt niet toegevoegd", zodat het wat beter de lading dekt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:53:
Beste Tweakers,
Ik heb een probleem met mijn iTunes.
Heb momenteel al een libary met een aantal nummers (2000 ofzo). Nooit problemen mee gehad.
Maar als ik nu bestanden wil toevoegen aan de bibliotheek dan pakt iTunes ze niet, dwz ik klik ze aan bij bestand toevoegen maar ze komen daarna niet in de lijst. Het zijn gewoon .mp3 bestanden.
Dit gebeurt bij willekeurige bestanden, zowel lange als korte. Heb al de nieuwste versie van iTunes gedownload maar dit lost niets op.
Draai btw op Windows XP SP2..
Iemand bekend met dit probleem en een oplossing?
Dit probleem heb ik ook, meestal lukt het mij wel om 4 bestanden tegelijk toe te voegen d.m.v. de knop "bestand aan bibliotheek toevoegen", maar meerdere bestanden niet (ik neem aan dat je dat probeerd?). Om meerdere bestanden toe te voegen gebruik ik dan altijd "map aan bibliotheek toevoegen", wanneer ik dat doe lukt het mij wel...misschien eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem gewoon als ik 1 los nummer toe wil voegen, als ik de hele map waarin de nummers staan die er niet in willen toevoeg via map toevoegen gebeurd er ook nix:(
word redelijk geirriteerd hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Ja dit probleem heb ik ook, en het was maar met een specifieke muziek map, alles gecheckt, mappen permissies, bestanden permissies, bestanden owner, the works, iTunes weigerde en waar het aan ligt weet ik nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een beetje zitten kutten, en heb nu geloof ik een oplossing gevonden.
Had de naam van het bestand wat ik wou toevoegen veranderd (ik had er 1 van gemaakt, zal ook wel met wat anders lukken), toen ik het toen via bestand toevoegen weer probeerde kwam het wel in de lijst .
Zal opletten of het blijft werken ook bij andere nummers, maar so far so good :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem: iTunes 7.4 en sommige mappen (1map=1CD) krijg ik niet toegevoegd. Zal van de 150 mappen misschien 3-5 mappen zijn. Al die mappen hebben al eens in een bibliotheek van iTunes gestaan en van 1 weet ik het zeker dat ik die CD uit iTunes verwijderd heb.
Nu, in een nieuwe bibliotheek lukt het me dus niet om die ene map toe te voegen (samen met nog enkele andere).

En het veranderen van de filenaam heeft bij mij niet geholpen :-( Moet ik nu vanaf CD alles opnieuw rippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelfs bestandsnaam, mapnaam en ID3 tag gewijzigd. Toevoegen homaar.
Het enige dat wel werkte is een CD ervan branden met totaal andere namen, importeren en in iTunes aanpassen. Brrrh.

iTunes Library updater bracht ook al geen oplossing

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 17:47 ]

Pagina: 1