CoD 2 Verbindingsprobleem

Pagina: 1
Acties:

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nou, ik heb een tijdje de illegale CoD 2 gespeeld, maar ik heb sinds gisteren de legale CoD 2 gekocht.
Ik dacht dus dat ik mooi eindelijk de legale servers kon uitproberen, maar niet dus :'(

Wat is het probleem?

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/9924/cod2probleemzn6.th.png

Wat heb ik zelf al geprobeerd?

- CoD 2x een reinstall gegeven.
- In het Windows register de key nog een keer goed ingevoerd. Deze stond al goed, maar je weet maar nooit.
- CoD is naar 1.3 gepatched.
- Punkbuster is geupdate.
- /reconnect command gebruikt
- Verscheidene servers geprobeerd.
- E-Mail gestuurd naar Activision. Nog wachtend op antwoord.

Lijkt me dus niet meer dat CoD kan denken dat ik een illegale key heb.
Dit alles werkt dus niet en ik ben op dit moment ten einde raad 8)7 .
Is er iemand die me uit de brand kan helpen? O-)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je plaatje werkt niet :)

En meestal, bij zulke problemen, format... Dat is het enige wat helpt. Je weet gewoonweg NIET wat allemaal is weggeschreven naar je register.

[ Voor 26% gewijzigd door Snake op 18-05-2007 00:00 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12 15:11

rCk

Ik weet niet, maar volgens mij is jou imageshack linkje kapot, kan namelijk niets zien...
:S

Edit : sorry Snake was net voor me

[ Voor 19% gewijzigd door rCk op 17-05-2007 23:59 ]

• hotdog92
  • Niet online
Nu werkt ie wel :) Zo wat snel reageren :P
Tjah, ik zit er dan aan te denken om me C schijf dan maar is te formateren. Had zoiets ook al gelezen op google. Heb geen zin om mijn hele harde schijf te formateren. Heb CoD al wel op verschillende partities geinstalleerd gehad. Kan dit gevolgen hebben?

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Ik zie de link wel, is er niet een manier om het register helemaal schoon te maken en het dan opnieuw te installeren? vroeger kon dat met norton.

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

• hotdog92
  • Niet online
Oeh, wacht je brengt me op een idee. Is er niet zo'n programma ofzo wat registry cleaner heet? 8)

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Ja klopt, alleen verwijderd het niet zo grondig, maar je kan het proberen. ik heb een keer handmatig symantec verwijderd dat was een hels karwei.

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

• hotdog92
  • Niet online
Aan mijn virusscanner ligt het trouwens niet. Die had ik ook al uit gedaan en de Windows Firewall had ik ook al uitgeschakeld. Maar wat ik eigenlijk graag wou weten. Mocht ik formateren, kan het dan gevolgen hebben als ik het op meerdere partities geinstalleerd heb. Als het goed is niet toch, want alle register ''kwaaltjes'' zijn dan toch weggeschreven naar je Windows Register wat zich in C:\ bevindt? Dus, dan zou alleen C formateren voldoende zijn?

Edit:
Als ik trouwens in de public servers lijst kijk van CoD en ik heb voor Internet gekozen en All en ik click op refresh dan komt er te staan: Waiting for response from master server. Dat werkt dus ook niet.

[ Voor 80% gewijzigd door hotdog92 op 18-05-2007 00:36 ]

Pagina: 1