Toon posts:

Software om forums te volgen op nieuwe posts...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Want ik kan bijna niet meer geloven dat sommige posters forums volgen via de internet-pagina.
Dus is er software die dit makkelijker maakt. Ik denk aan soort nieuwsgroep-client waar je een profiel van het forum opgeeft en dan de nieuwe post op een rijtje binnehaalt ...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 23:43 ]

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:38
Je kunt toch ook RSS readers gebruiken? (zie helemaal onderin het scherm, blauw knopje RSS)

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Verwijderd

RSS is inderdaad een oplossing, of anders HotTopic.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

De meeste nieuwe fora maken idd gebruik van RSS-feeds om gebruikers te wijzen op nieuwe berichten. Hier op GoT hebben we ze ook, check maar eens helemaal onderaan de pagina. :)

Signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Overigens is een RSS lezer etc. alleen interessant bij af en toe lezen op een forum. Als je ook actief mee wilt doen of als je hele discussies meeleest, is imho het simpelweg de site gebruiken veel handiger.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:07
Inderdaad. Op de diverse fora die ik bezoek ben ik ook grote fan van het "New Posts" (of zoals hier Actieve" topics) knopje.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 07:33

chem

Reist de wereld rond

F_J_K schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:16:
Overigens is een RSS lezer etc. alleen interessant bij af en toe lezen op een forum. Als je ook actief mee wilt doen of als je hele discussies meeleest, is imho het simpelweg de site gebruiken veel handiger.
Als een site Atom ondersteunt dan zou je ook kunnen posten ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1