...With a touch of magic¿
waarschijnlijk bedoelt ie met externe drives drives waar je aan de buitenkant bij moet kunnen (cd-roms enzo)
...ja p'sies, Aatos. Da's idd mijn bedoeling! Sorrie, was wellicht 'n beetje onduidelijk...
3* 3œ" wordt moeilijk te vinden denk ik.. of je moet hem in een 5Œ" bouwen.
4* 5Œ" + 2* 3œ" is makkelijker te vinden. zijn er geen converters te koop zodat je een 3œ" netjes in een 5Œ" kan inbouwen?
4* 5Œ" + 2* 3œ" is makkelijker te vinden. zijn er geen converters te koop zodat je een 3œ" netjes in een 5Œ" kan inbouwen?
...sou ook kunnen, maar vindt dat niet echt mooi... (Krijg dan dubbel kleur-verschil...) Nee, d'r zal toch wel ergens 'n kast te vinden zijn die aan mijn eisen voldoet? (Gekke fabrikanten zat, toch?)
5 1/4" --> 3,5" is eenvoudig mogelijk met een frontpanneeltje. Te koop voor een tientje. Bij bijv. een IOMEGA ZIP drive zit er "gratis" één.
Noop, 's niet de goeie: die heeft maar één keer 3œ"...
Cronik: gelieve iets beter op m'n specs te letten, aub.
Verwijderd
Ooops, damm I'm as blind as a bat... hehe
Maaruh, wat voor kast heb je nu dan?
Zijn er dan niet van die 3œ" covers die je voorop kunt zetten? Zo kun je dus al je 3œ" in 5Œ" bays stoppen...
Maaruh, wat voor kast heb je nu dan?
Zijn er dan niet van die 3œ" covers die je voorop kunt zetten? Zo kun je dus al je 3œ" in 5Œ" bays stoppen...
Eh, nu heb ik een OPTi AT mini-tower design-kast (zo-één die PlanHold zo'n 4 jaar geleden gebruikte voor hun systemen: met zo'n zwarte, plexi-glas balk van boven-naar-beneden, mèt deur...) Afijn, die is zelfs al te klein om er een tweede DIMMetje bij te zetten: CD-RW zit nèt 'n œ cm. in de weg 
Maar zoals ik al eerder aangaf: 'k weet wel dat er van die 5Œ" brackets zijn om 'n 3œ" device in 'n 5Œ" slot te bouwen, maar dat vindt ik dus geen gezicht! Neee, die kasten-bouwers moeten maar eens door gaan krijgen dat er ook nog rare figuren als ik (
) op deze aardkloot rondlopen!
Maar zoals ik al eerder aangaf: 'k weet wel dat er van die 5Œ" brackets zijn om 'n 3œ" device in 'n 5Œ" slot te bouwen, maar dat vindt ik dus geen gezicht! Neee, die kasten-bouwers moeten maar eens door gaan krijgen dat er ook nog rare figuren als ik (
) op deze aardkloot rondlopen!
Mja leuk, maar daar heb ik dus nix aan. 'k Heb (nog)maar één HDD, en 't gaat me dus vooral om 't plaatsen van 3 (!) drives: MO, ZIP en FDD.
Pagina: 1