Toshiba notebook met home basic

Pagina: 1
Acties:

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05-2025
Ik heb een nieuwe laptop nodig en heb een intressante kandidaat namelijk de toshiba l30-10t 600,- met core2duo, mooi ding voor weinig denk ik.
http://nl.computers.toshi...rvice=NL&SERIES_ID=117983

1 probleempje er staat home basic op nou heb ik eens zitten kijken op de microsoft site bij de verschillen en daar hebben ze het over dat laptop power functies pas vanaf home premium erin zitten.
en vraag me dus af of dit problemen gaat geven t lijkt me niet prettig als het ding niet kan hibernaten ofzo.
buiten deze optie vraag ik me af wat ik nog meer ga merken van home basic, ik ken de verschillen wel van de sheet maar vraag me af hoe dit in de praktijk werkt.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Hij heeft een Core Duo, geen Core 2 Duo helaas.

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05-2025
-Sander schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:59:
Hij heeft een Core Duo, geen Core 2 Duo helaas.
nee ach core duo lijkt me nog steeds vrij aardig voor het geld, maar mijn zorg zit m eigenlijk in de windows versie, ik zag dat er wel meer laptops worden verkocht met home basic, maar als je allerlei essentiele opties mist om je laptop aan te sturen is het misschien duurkoop, of zou toshiba zelf software hiervoor ingeplugged hebben ?

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Och, dat zal wel loslopen, dat zijn waarschijnlijk energiebesparende opties, ik zou niet weten wat je anders nog speciaal voor een laptop nodig hebt. Dergelijke opties zitten al jaren in windows, dus vast ook in Home Basic. Ik zou me daar niet te veel zorgen om maken.