Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech wireless headphones for MP3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week de Logitech wireless headphones for MP3 bij Bol.com gekocht. (Hij is nu uit hun assortiment.)
En ik dacht dat ik de headset ook via mijn Sony-Ericson W800i (met bluetooth) of mijn PC (met bluetooth) kon aansturen.

Maar nu blijkt dat ik de headset alleen met de bijgeleverde zender kan aansturen. Want wat ik ook probeer, mijn telefoon en mijn PC vinden de headset (of de zender) niet.

Doe ik iets fout, is er een truc of kan de headset alleen door de zender worden aangestuurd?

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 12:30
Zet je hem wel eerst in Discovery mode, zodat andere apparaten hem kunnen vinden?
Aan button indrukken en vast houden, eerst gaat hij snel blauw flitsen. Vasthouden totdat hij afwisselend blauw/rood flitst. Nu loslaten, apparaat laten zoeken, pair code is 0000.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, die Discovery mode word niet in de handleiding genoemd.

Mijn Sony Ericcson W800i (zonder AD2P) vind de telefoon ook en kan er zelfs mee verbinden.
Maar als ik dan probeer een leidje af te spelen doet hij dit toch nog via de interne speaker van de gsm. Ook toevoegen als Handsfree werkt niet.

De BT-Headphones word ook toegevoegd aan mijn apparaten, maar ik kan daarna geen verbinding meer krijgen met de headset.

De headset zelf geeft wel aan dat hij verbonden is.

• troftnom
Zoals ik in je vorige draadje al duidelijk heb gemaakt, is het wel nodig dat je apparaten een bluetooth audio profiel ondersteunen.

Je kunt beginnen met kijken op deze zeer nuttige website van Robert Webbe. Voor meer info kijk ook eens in het bluetooth stereo (A2DP) draadje hier op GoT. Een en ander zul je toch echt zelf moeten uitzoeken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht:
De headset moet toch ook gewoon kunnen werken als een "normale" headset. Maar blijkbaar niet.
}:O

• troftnom
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:54:
Ik dacht:
De headset moet toch ook gewoon kunnen werken als een "normale" headset. Maar blijkbaar niet.
}:O
Ook dat is een bluetooth profiel, maar ditmaal moet de hoofdtelefoon die ondersteunen. Aangezien Logitech dit product verkoopt voor gebruik met de bijgeleverde zender, zitten er waarschijnlijk alleen profielen op voor Bluetooth stereo geluid en bediening. Zonder microfoon is een headset profiel ook niet zo logisch helaas. Persoonlijk zou ik toch geen audio willen luisteren in een headset mode, gebrek aan stereo zou me erg snel irriteren. ;)
Mag ik hier trouwens uit concluderen dat je de bluetooth profielen van je apparatuur gecontroleerd hebt en dat die geen A2DP ondersteunen?

[ Voor 0% gewijzigd door troftnom op 19-05-2007 01:23 . Reden: Typo's gecorrigeerd ]

Verwijderd

Topicstarter
troftnom schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 01:00:
[...]
Mag ik hier trouwens uit concluderen dat je de bluetooth profielen van je apparatuur gecontroleerd hebt en dat die geen A2DP ondersteunen?
Sony-Ericcson W800i heeft geen A2DP en de pc heb ik nog niet uitgeporbeerd i.v.m. tijdgebrek.
Pagina: 1