Goedenmiddag,
Ik heb een vaag probleem bij een kennis van me.
De computer (Windows XP, Pentium 4, 512 MB RAM) startte in eerste instantie niet op.
Nadat ik de stekker uit het stopcontact had gehaald, en die enige tijd later weer erin deed startte de computer wel op.
Alles werkt gewoon, tot zover geen problemen.
Toen sloot ik de computer af, en wilde hem even later weer opstarten. Helaas, computer deed niets.
Weer de stekker eruit, even wachten, stekker erin, en gewoon opstarten ;-)
De computer staat op zolder in een oud pand, aangesloten via een aantal verlengkabels, voor zover ik kan zien is er geen randaarde op die zolder.
Ik heb al geprobeerd om de computer rechtstreeks op het stopcontact aan te sluiten, dat had geen effect.
Zou het door het gebrek aan randaarde kunnen komen?
Ik heb de search gebruikt, maar ik vond het erg moeilijk om dit probleem onder woorden te brengen.
Daar kwam dus niets uit.
Ook de FAQ en de Technische PMG FAQ konden me niet helpen.
Ik hoop dat een van jullie een helder idee heeft..
(Ik zie dat dit helemaal verkeerd staat, had in OH moeten staan. Sorry)
Ik heb een vaag probleem bij een kennis van me.
De computer (Windows XP, Pentium 4, 512 MB RAM) startte in eerste instantie niet op.
Nadat ik de stekker uit het stopcontact had gehaald, en die enige tijd later weer erin deed startte de computer wel op.
Alles werkt gewoon, tot zover geen problemen.
Toen sloot ik de computer af, en wilde hem even later weer opstarten. Helaas, computer deed niets.
Weer de stekker eruit, even wachten, stekker erin, en gewoon opstarten ;-)
De computer staat op zolder in een oud pand, aangesloten via een aantal verlengkabels, voor zover ik kan zien is er geen randaarde op die zolder.
Ik heb al geprobeerd om de computer rechtstreeks op het stopcontact aan te sluiten, dat had geen effect.
Zou het door het gebrek aan randaarde kunnen komen?
Ik heb de search gebruikt, maar ik vond het erg moeilijk om dit probleem onder woorden te brengen.
Daar kwam dus niets uit.
Ook de FAQ en de Technische PMG FAQ konden me niet helpen.
Ik hoop dat een van jullie een helder idee heeft..
(Ik zie dat dit helemaal verkeerd staat, had in OH moeten staan. Sorry)
[ Voor 3% gewijzigd door FCC op 17-05-2007 17:55 . Reden: stomme fout, verkeerde forum ]
Waar een wil is, is een stopcontact....