Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als er alleen Vista op staat kan je natuurlijk overwegen om gewoon even de hele schijf te formatteren
The devil is in the details.
Dat lukt niet, ik krijg dan een error dat ik geen rechten heb om rechten toe te kennen!Je kunt jezelf toch alle rechten voor die schijf toekennen?
Er staat nog veel meer op:(Hahn schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:11:
Als er alleen Vista op staat kan je natuurlijk overwegen om gewoon even de hele schijf te formatteren
Je moet dus ook gewoon take ownership over die bestanden doen. Tís namelijk ntfsdennus2006 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:15:
[...]
Dat lukt niet, ik krijg dan een error dat ik geen rechten heb om rechten toe te kennen!
Kan je mischien uitleggen hoe ik dit kan doen?Kaasje123 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:18:
[...]
Je moet dus ook gewoon take ownership over die bestanden doen. Tís namelijk ntfs
eerste hit: http://www.google.nl/sear...22take+ownership%22&meta=dennus2006 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:21:
[...]
Kan je mischien uitleggen hoe ik dit kan doen?
Dit staat in de FAQ's allemaal duidelijk beschreven.
Onder wat voor OS draai je op dit moment?
Is dat ook weer Vista, of ben je weer op XP overgestapt?
Is er geen mogelijkheid om vanaf die 40GB op te starten, en de bestanden die je wilt bewaren over te zetten naar een andere schijf/CD/DVD, om vervolgens alsnog die 40GB schijf te formatteren?
Onder wat voor OS draai je op dit moment?
Is dat ook weer Vista, of ben je weer op XP overgestapt?
Is er geen mogelijkheid om vanaf die 40GB op te starten, en de bestanden die je wilt bewaren over te zetten naar een andere schijf/CD/DVD, om vervolgens alsnog die 40GB schijf te formatteren?
Verwijderd
Inloggen als administrator, naar de betreffende map bladeren, eigenschappen, beveiliging, geavanceerd.dennus2006 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:21:
[...]
Kan je mischien uitleggen hoe ik dit kan doen?
Ik zit nu op XP, en op de schijf in de externe staat Vista.
En van die schijf kan ik niet opstarten.
En van die schijf kan ik niet opstarten.
Dat werkte:D
Bedankt allemaal
Bedankt allemaal
Pagina: 1