Ik heb een Asus WIFI netwerk kaart. Netjes geinstalleerd in Windows XP Professional, natuurlijk met Asus Wlan Control Centre op de desktop. Als ik de pc opstart zie ik in de tray dat er een netwerkverbinding is maar internetten wil niet, terwijl het icoontje wel een actieve verbinding weergeeft (de groene "zendstraaltjes" staan gewoon aan), de pc blijkt dan nog geen ip adres toegewezen te hebben gekregen. Als ik dan Draadloze netwerkverbindingen open en de beschikbare netwerken bekijk, kies ik mijn router, sleutel staat al vooringevoerd, en dan connecten en dat lukt dan. Maar waarom doet ie dat bij het opstarten niet meteen?
En soms (als bovenstaande niet helpt wat soms het geval is) doe ik Herstellen, maar dan krijg ik opeens bericht dat de wireless netwerk kaart niet geinstalleerd is.
Voor de duidelijkheid: de andere pcs in het netwerk hebben die problemen niet.
En soms (als bovenstaande niet helpt wat soms het geval is) doe ik Herstellen, maar dan krijg ik opeens bericht dat de wireless netwerk kaart niet geinstalleerd is.
Voor de duidelijkheid: de andere pcs in het netwerk hebben die problemen niet.
[ Voor 4% gewijzigd door flopdoc op 17-05-2007 16:27 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2