Universele driver

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Enige tijd geleden ben ik hier al mee bezig geweest en vroeg me af of het nu al wel aanwezig was.

Ik heb een GF 8800GTS kaart als primary kaart (gebruik met 2x DVI) en ik heb een 7300GS (gebruik met 1x DVI en 1x VGA)

Is de driver die het mogelijk maakt om één GF 7000 kaart en één GF 8000 kaart in één systeem te draaien zonder verlies van snelheid op mijn GF8800 kaart (de 7300 MAG iets achteruit gaan kwa snelheid.)

ik ben benieuwd.

grtz,

Martijn Snoek

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Volgens mij heeft dit weinig met drivers te maken, puur met hardware mogelijkheden.
Je kan voor zover ik weet op de meeste moederborden die 2 PCI Express sloten hebben, twee videokaarten prikken. Je moet er dan wel op letten dat je, indien je de maximale snelheid uit de kaarten wilt halen, je 2 x16 sloten moet hebben. En de kaarten moeten elkaar niet in de weg zitten. Voor de rest zou het volgens mij allemaal wel mogelijk moeten zijn...

• martijnsnoek
Brede P schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:16:
Volgens mij heeft dit weinig met drivers te maken, puur met hardware mogelijkheden.
Je kan voor zover ik weet op de meeste moederborden die 2 PCI Express sloten hebben, twee videokaarten prikken. Je moet er dan wel op letten dat je, indien je de maximale snelheid uit de kaarten wilt halen, je 2 x16 sloten moet hebben. En de kaarten moeten elkaar niet in de weg zitten. Voor de rest zou het volgens mij allemaal wel mogelijk moeten zijn...
Ik heb enkele maanden terug hier ook een post erover gedaan, daar werd mij verteld dat NVIdia bezig is met een universele driver voor de 7 en 8 serie omdat deze anders elkaar in de weg zitten.

ik heb een SLI mobo met 2x 16x sloten. en merk het wel als ik de 7300 inschakel

• martijnsnoek
martijnsnoek schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:21:
[...]

Ik heb enkele maanden terug hier ook een post erover gedaan, daar werd mij verteld dat NVIdia bezig is met een universele driver voor de 7 en 8 serie omdat deze anders elkaar in de weg zitten.

ik heb een SLI mobo met 2x 16x sloten. en merk het wel als ik de 7300 inschakel
even een schopje omhoog! is er iemand die mij verder kan helpen?