[ervaringen]HP Pavillion M8070 en M8000 serie algemeen

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Compaq Presario SR1759NL computer gehad en die is kapot gegaan. Die is opgestuurd en nu krijg ik binnenkort een vervangend systeem van HP. Waarschijnlijk de M8070, van de nieuwe (zwarte) M8000 serie. Ik heb nml al aangegeven wat ik wil, en dat is zeker geen Compaq Presario serie meer omdat die en geen vervangend systeem voor mij hebben, en omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.
Maar omdat die Pavillion M8000 serie net nieuw is en daarom er nog weinig informatie en foto`s van te vinden zijn, en ik sowieso geen ervaring met HP computers heb zou ik graag jullie ervaringen willen horen. En dan vooral over de kwaliteit van de kast en de spullen en hoe de software werkt/is, etc.
En als het kan, heel graag foto`s. Graag van de buitenkant van de kast hoe hij er rondom uitziet, en van de voorkant achter het schuifje waarachter front aansluitingen zitten, en hoe de kast er van binnen uitziet en of er nog ruimte genoeg over is voor bv een extra schijf of uitbreiding(en).

Ik heb zelf op internet gezocht, maar de foto`s die op internet staan zijn erg klein en erg onduidelijk en de informatie die ik vind zijn vooral verkoop praatjes en niet echt de ervaringen ervan. Ook hier op GoT heb ik niks kunnen vinden. Wel over de service, maar niet over de systemen zelf.

Alvast bedankt :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Verwijderd

HP en Compaq komen uit dezelfde fabriek. Er zal dus weinig tot geen verschil in kwaliteit zijn.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Okeej, das dan minder. Mja het is niet anders. Dan maar hopen dat ik wel een goed model krijg.
Maar zijn er al mensen die die M8000 serie hebben?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
@moto-moi: Hartstikke bedankt d:)b

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

En dan vooral over de kwaliteit van de kast en de spullen en hoe de software werkt/is,
En enige wat HP verzorgt is de behuizing en eventueel de voeding.
Ze zullen heus geen HP CPU, HD, videokaart erin zetten. Misschien wel een moederbord dat behoorlijk afgeslankt is om te prijs te drukken.

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Mobo's in pavilions zijn OEM ASUS Bordjes HDD's meestal Western Digital

verder wij hebben zowel Pavilions als zakelijke serie van HP

ik zou persoonlijk alleen de zakelijke lijn willen hebben omdat :

- Goeie Snelle service
- Goede Kwaliteit
- Vindt ze ook mooier

meeste spullen in een hp zijn gewoon OEM dingen van degelijke A merken dus echt zorgen hoef je niet te maken

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zelf 2 weken gelden de m8080 gekocht. Tot nu toe bevalt hij mij erg goed. Het ziet er allemaal goed uit en hij is erg stil. De binnenkant van de kast zit er netjes uit en er is dan ook nog ruimte genoeg. Ik persoonlijk vond de personal media drive erg handig, je krijgt hem apart bijgeleverd en je kan hem in de bay drukken van je kast of gebruiken als externe schijf.

Ben dus erg tevreden met mijn aankoop ;)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:54:
Hallo,

Ik heb zelf 2 weken gelden de m8080 gekocht. Tot nu toe bevalt hij mij erg goed. Het ziet er allemaal goed uit en hij is erg stil. De binnenkant van de kast zit er netjes uit en er is dan ook nog ruimte genoeg. Ik persoonlijk vond de personal media drive erg handig, je krijgt hem apart bijgeleverd en je kan hem in de bay drukken van je kast of gebruiken als externe schijf.

Ben dus erg tevreden met mijn aankoop ;)
Okeej, dat klinkt goed d:)b
Zou jij eventueel nog wat foto`s kunnen maken in wat hoge kwaliteit en die eventueel hier posten of naar mijn mail sturen? (zie mijn profiel)
Alvast bedankt :D

Verwijderd

Joopieboy schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:45:
[...]

Okeej, dat klinkt goed d:)b
Zou jij eventueel nog wat foto`s kunnen maken in wat hoge kwaliteit en die eventueel hier posten of naar mijn mail sturen? (zie mijn profiel)
Alvast bedankt :D
Ja hoor dat kan wel, ik weet niet of het vandaag nog lukt want ik moet zit tot 22.00uur in rotterdam voor mijn werk en ik woon zelf in groningen. 8)7

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Haha okeej, succes dan nog vandaag. d:)b
En ik zie de foto`s wel een keer verschijnen. :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Kick

@Duit28:
Doet je computer het weer inmiddels en heb je inmiddels foto`s gemaakt?

Pagina: 1