KHX6400D2LLK2/2G met N en zonder N compatible?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 15:43
Ik heb een 2GB kit (KHX6400D2LLK2/2G) van Kinston in mijn systeem zitten en heb gisteren een 2GB kitje bij gekocht maar dat blijkt de KHX6400D2LLK2/2GN te zijn.

Het zal waarschijnlijk niets uitmaken en het geheugen hetzelfde zijn maar krijg met CPU-Z toch bijzondere verschillen te zien. Zit hem dit in het programma ZPU-Z (everest net zo) of aan de info van SPD.

Zonder N
Afbeeldingslocatie: http://www.mypicshare.com/thumbs/20070517/slomavrq.jpg

Met N
Afbeeldingslocatie: http://www.mypicshare.com/thumbs/20070517/ssjvyufa.jpg

Zal ik de moeite nemen om het geheugen te ruilen of is dat onzin (mijn idee) en het gewoon houden.

Ik heb ook een leuke computer..

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Met N heeft zogenaamde EPP-profiles. Daarmee zijn de timings e.d. vanaf het begin al gelijk goed ingesteld. Maar aangezien je dat ook handmatig kan instellen, maakt het helemaal niks uit in feite. Gewoon de timings en het voltage handmatig invoeren naar aanleideing van de specificaties. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je hebt beide sets geheugen. Je hebt ze blijkbaar zelfs beide in je PC gehad getuige die CPU-Z screenshots. Maar om te achterhalen of ze samen werken open je een GoT topic ipv ze gewoon samen tegelijk in het systeem te zetten en kijken wat er gebeurt... :?

Dat kun je makkelijk zelf doen, en zoals je zou mogen weten verwachten we op GoT dat je datgene wat je zelf kunt doen ook daadwerkelijk doet voordat je een topic hier post. Eigen inzet heet dat :o

Edit:
En onder eigen inzet valt idd ook het lezen van specificaties van geheugen in kwestie om te zien wat die "N" betekent...

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 17-05-2007 17:01 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.