Met Vriendelijke Groet,
Dan had je 'm toch wat beter moeten testen voor je 'm kocht. Heb zelf geen ervaring met deze muizen, maar over het algemeen kun je muizen prima openschroeven en kijken of er toevallig iets zwaars in zit wat er uit kan zonder dat je ze sloopt.
Rail Away!
Mijn ervaring met muizen is dat als ze zwaar zijn ze vaak een gewicht bevatten. Denk niet dat er zoveel hardware in een muis zit die het zware gewicht verantwoord. (buiten batterijen bij draadloze muizen)
Even de muis open vijzen en het gewichtje eruit halen. Heeft bij mij ook veel geholpen tegen een zere pols.
Is de muis toevallig ook niet hoger of lager dan je oude muizen? Ik had namelijk vroeger ook veel zeer in de pols door een hoge muis (logitech wingman ofzo), heb nu een mx 310, simpele lage, lichte muis. Merk nu echt een enorm verschil aan mijn pols. Vroeger bij normaal gebruik zeer veel zeer in de pols. Nu moet ik echt al verschillende dagen enorm veeel met de muis bezig zijn, voor ik iets begin te voelen.
Even de muis open vijzen en het gewichtje eruit halen. Heeft bij mij ook veel geholpen tegen een zere pols.
Is de muis toevallig ook niet hoger of lager dan je oude muizen? Ik had namelijk vroeger ook veel zeer in de pols door een hoge muis (logitech wingman ofzo), heb nu een mx 310, simpele lage, lichte muis. Merk nu echt een enorm verschil aan mijn pols. Vroeger bij normaal gebruik zeer veel zeer in de pols. Nu moet ik echt al verschillende dagen enorm veeel met de muis bezig zijn, voor ik iets begin te voelen.
mx700 is draadloos, dus met batterijTyf schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:30:
Mijn ervaring met muizen is dat als ze zwaar zijn ze vaak een gewicht bevatten. Denk niet dat er zoveel hardware in een muis zit die het zware gewicht verantwoord. (buiten batterijen bij draadloze muizen)
en het is dezelfde als die ik hiervoor heb en die zijn geweldig!
zal hem zo eensc openschroeven
Met Vriendelijke Groet,
G7 ftw
Lekker ligt, en verwisselbaar accutje
Lekker ligt, en verwisselbaar accutje
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Ik heb zelf ook een MX700 gehad, maar er zit dus geen extra gewicht in op de batterijen na. Het openschroeven van het ding zou ik je ook niet aanraden omdat je dat zeker je garantie kwijt bent. Dit kunnen ze controleren omdat een van de schroefjes dus onder het stickertje zit onderop
.
Aangezien je kennelijk gewend bent om met bedrade muizen te werken kan het ook gewoon zo zijn dat je even moeten wennen aan het extra gewicht.
Is het trouwens bij het optillen of bewegen van de muis dat je last krijgt? Als het bij het bewegen is kan je ook denk aan andere gliders onder je muis te plakken en/of een andere muismat.
Aangezien je kennelijk gewend bent om met bedrade muizen te werken kan het ook gewoon zo zijn dat je even moeten wennen aan het extra gewicht.
Is het trouwens bij het optillen of bewegen van de muis dat je last krijgt? Als het bij het bewegen is kan je ook denk aan andere gliders onder je muis te plakken en/of een andere muismat.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
bij het bewegenJust_I schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:01:
Ik heb zelf ook een MX700 gehad, maar er zit dus geen extra gewicht in op de batterijen na. Het openschroeven van het ding zou ik je ook niet aanraden omdat je dat zeker je garantie kwijt bent. Dit kunnen ze controleren omdat een van de schroefjes dus onder het stickertje zit onderop.
idd waarschijnlijk doordat ik altijd bedrade muizen heb gehad, die zijn ook een stuk lichter dan deze idd
Met Vriendelijke Groet,
Pagina: 1