Toon posts:

Incorrecte row hoogte in tabel bij gewijzigde font

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer voor een pub in Engeland een Joomla site te maken. Ik wil de pubbaas zelf de kaart (drank en eten) laten onderhouden. Het beheren van content items kan ik hem aanleren.
Ik had gedacht de kaart te laten aanmaken in Excel. Daar kan de pubbaas dan zelf de opmaak aanpassen. Vervolgens vervangt ie in een content item de oude tabel met de nieuwe.

In de preview is alles OK, maar op de website zijn de vergrote fonts te groot voor de rijhoogte en krijg je afgeplatte letters. Ik weet dat sommigen suggeren de tabel aan te maken in Dreamweaver, maar dat lijkt mij niet haalbaar voor de pubeigenaar.

Herkennen jullie dit probleem en hebben jullie een makkelijke oplossing?

Louis

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 10:41

Eijkb

Zo.

De excel sheet zonder opmaak laten maken en dan in de contentmanager een stylesheet toevoegen die evt. opmaakregels van excel overtroefd zodat het er altijd hetzelfde uitziet?

.

Verwijderd

Topicstarter
Bednakt voor je prompte reactie.
Ik heb zelf nog geen ervaring met een stylesheet, maar zal het eens bekijken.
Werkt dat ook als de lengte van de tabel varieert en de vergrootte fonts daardoor op een andere row komen te staan?
Eijkb schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:13:
De excel sheet zonder opmaak laten maken en dan in de contentmanager een stylesheet toevoegen die evt. opmaakregels van excel overtroefd zodat het er altijd hetzelfde uitziet?