Systeem herstart niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 14:30
Ik heb gisteren een nieuw moederbord(msi k8T-neo v2) en cpu(A64 3500+) in m'n pc gezet omdat mijn oude moederbord het niet meer deed. Ik heb nu alleen het probleem dat de computer niet herstart of uitgaat gebruikmakende van win xp. Meet vista gaat die wel uit, maar herstart werkt ook niet. Het zelfde is het geval nadat ik de bios ben ingeweest, dan herstart die ook niet.

Ik heb in de bios en xp acpi gechecked en ik heb gegoogled en hier op got gezocht, maar eigenlijk alles wat ik tegenkom gaat over ongewenste reboots. Misschien dat iemand het hier weet.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al volledig doorgenomen?

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 17-05-2007 10:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 14:30
Ik kan daar ook niet vinden over herstart problemen. En voor de rest niks overklokked, piepjes van mobo of wat dan ook. Heb het systeem ook al getest met alleen 1 HD en een videokaart aangesloten. De pc gaat in XP net wel gewoon uit.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-01 17:06

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis. Ik ga het echter niet verplaatsen omdat het niet voldoet aan de policy die gehanteerd wordt in WOS. Althans, Microsoft Windows XP werkt niet correct, Vista wel. Kijk dus even in Windows Clients rond. Probeer nog het e.e.a. uit en mocht dat niet lukken lees dan aldaar de policy even door en open een nieuw topic :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.