Drivers voor Epson 1240u

Pagina: 1
Acties:

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Topicstarter
Hoi,

Ik wilde eens vragen of het iemand gelukt is om een Epson 1240u met drivers van een andere epson scanner onder w2003 x64 aan de praat te krijgen. Ik lees op een aantal pagina's dat het dus mogelijk zou moeten zijn om met drivers van een Epson scanner die wel 64bits drivers (van de 4870) op de site heeft staan de 1240u ook aan de praat te krijgen. Ik heb hier al een hele avond mee zitten rommelen door van alles en nogwat te editen en te kopieren met de 64 bit drivers, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik krijg de exe file niet uitgepakt onder w2003 server x64 r2.k kom er echt niet uit, ik begrijp ook niet waarom ik de setup niet kan installeren. Cannot copy files geeft de setup aan, dat zou kunnen betekenen dat er een directory niet bestaat onder 2003 die er onder xp misschien wel is. Maar welke. En gaat het dan ueberhaupt wel werken onder 2003,

Kan iemand me vertellen of ik al die cab files in de setup in de windows directory kan gooien (unpacken via winrar)

Op deze pagina staat hoe het zou moeten. http://www.hwspirit.com/forum/viewtopic.php?t=184

Ihopelijk kan iemand me een duwtje in de goeie richting geven, want ik zou het echt zonde vinden om om deze reden een nieuwe scanner te moeten kopen terwijl mijn 1240 het perfect doet.

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset