Tijdje terug alweer mijn eerste bruiloft gefotografeerd en na dat hun nu tevreden genieten van de reportage van die dag, ben ik toch benieuwd ook naar jullie meningen.
Het is eigenlijk helemaal niet mijn ding om mensen/portretten te schieten, maar heb het bij deze toch een kans gegeven.
Netjes aangepast voor web... (Beter zeg ik hier niks over aRGB/sRGB, dan krijg je comment dat ze misschien wat flets zijn..)
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Wat ik er zelf van vind is dat de kleurbalans af en toe moeilijk gelijk te krijgen was. Voornamelijk met wisselingen tussen binnen/buiten & ochtend/middag.
Scherpte liet het af en toe ook wat af weten, maargoed doe je niks aan
Al met al, hun zijn blij, en gooi me niet helemaal op de brandstapel hier
Het is eigenlijk helemaal niet mijn ding om mensen/portretten te schieten, maar heb het bij deze toch een kans gegeven.
Netjes aangepast voor web... (Beter zeg ik hier niks over aRGB/sRGB, dan krijg je comment dat ze misschien wat flets zijn..)
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Wat ik er zelf van vind is dat de kleurbalans af en toe moeilijk gelijk te krijgen was. Voornamelijk met wisselingen tussen binnen/buiten & ochtend/middag.
Scherpte liet het af en toe ook wat af weten, maargoed doe je niks aan
Al met al, hun zijn blij, en gooi me niet helemaal op de brandstapel hier
[ Voor 19% gewijzigd door answer_man op 17-05-2007 13:44 ]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]