Toon posts:

[Asus TV Kaart] Wel kanalen ontvangen, maar geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een ASUS TV FM 7134 tv kaartje van een klasgenoot te leen, dit om wat filmpjes te maken met mn xbox360. Ik heb hem met de drivers van de website geïnstalleerd, en gebruik het programma DScaler om tv te kijken / op composite dingen te doen. Ik heb alles met wat kleine instellingen aan de praat gekregen als het op beeld aankomt, maar ik heb absoluut geen geluid. Ik heb al heel wat instellingen geprobeerd, en het ligt niet aan een kabeltje doorverbinden naar de line-in van mn pc. Ook heb ik alletwee de drivers van de asus site geprobeerd, en naast DScaler nog ChrisTV geprobeerd..

Heeft er iemand nog een idee?

• MAXed_out
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 16:25
heb je vista??

in vista geeft mijn winfast 2000XP ook geen geluid, beeld doet het prima, en in win xp doet hij het wel volledig.
tot zo ver gewoon nog steeds geen goede drivers gemaakt voor mijn kaart, zal ook goed bij jouw kunnen mits je ook vista gebruikt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over audio & video horen gek genoeg in... Audio, Video & Hifi :o

Move OH -> AV

Oslik blyat! Oslik!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Wat voor ingangen en uitgangen heb je???

Ik had vroeger een TV kaart dus moest ik speakers daarop aansluiten :s anders had ik geen geluid.
Kan ook aan de drivers liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrJames op 17-05-2007 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
als het goed gebeurt het decoden gewoon in de tuner zelf, ik heb een coax aansluiting, een svideo aansluiting en 3 aansluitingen voor scart apparaten etc. (rood wit voor geluid en comp voor de video)...verder zit er geen aansluiting op