Welke van de 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-01 20:11
Hoi mede mensen die op dit forum rondneuzen enzo :P,

Ik heb 2 laptops in gedachte waarvan ik er 1 wil kopen maar ik weet het gewoon ff niet meer.

Het gaan om de:

Toshiba P200-141
Acer AS5684WLMIB

Nou wil er voornamelijk mee gaan gamen tot zover het kan.
Ik wil er graag films op kijken, in HD kwaliteit.
En verder doe ik beetje msnen en internettten.

Ik hoor jullie meningen wel.

Mvg Elbert

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Geen van beide!

Acer omdat het acer is (geen goede ervaring mee). En Toshiba omdat de 7600 versie die in die laptop zit een 128 mb versie is die niet echt bijster goed is om te gamen.

Ik kom nog met een alternatief. Maar beide vind ik niet echt om naar huis over te schrijven !

Ik weet niet welke games je speelt? dat is ook wel handig om te melden enzo. Vind je batterij tijd belangrijk grote van het scherm? Merk? Prijs?

I don't hate you, I nothing you

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Hmm, praktisch dezelfde hardware; Toshiba grotere hdd, alleen heeft de Acer 256mb video geheugen. Beide gebruiken ze dezelfde chip, dus voor het gamen moet je voor de Acer gaan, dubbel zoveel video geheugen.. Alleen heeft de Toshiba een groter scherm...

Hier kan je het verschil tussen de videokaarten lezen.. 7600 Go is geen sterke chip om te gamen......

Het is dus de vraag of je een 17" scherm wil...

[ Voor 5% gewijzigd door The Flow op 17-05-2007 00:46 ]

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

• dunn0w
ipazza schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 00:43:
Geen van beide!

Acer omdat het acer is (geen goede ervaring mee). En Toshiba omdat de 7600 versie die in die laptop zit een 128 mb versie is die niet echt bijster goed is om te gamen.

Ik kom nog met een alternatief. Maar beide vind ik niet echt om naar huis over te schrijven !

Ik weet niet welke games je speelt? dat is ook wel handig om te melden enzo. Vind je batterij tijd belangrijk grote van het scherm? Merk? Prijs?
:o, daar schrik ik toch wel ff van, maarja,
Nja spellen die ik wil gaan spelen, beetje spellen die nu pas uitgekomen zijn, en nog uit gaan komen, want zit te kijken met dat shader 3.0 met dat gezeik dat spellen het niet meer doen. op me pc die ik nu heb een vid kaart met shader 2.0 :'(

Nouja, 17 inc of 15 inch maakt me niets uit. 17 inch is natuurlijk wel fijner om te gamen vind ik zelf. maar het maakt me niet zo heel veel uit.
kwa prijs wil ik rond de 1250 euro zitten. hoger niet.
Merk, maakt me ook weinig uit. als het maar goed is goede specs.
Ik wil zoiezo 2 GB geheugen, harde schijf op zijn minst 160 GB.

mvg Elbert

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik zou deze tip eens lezen Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Voor rond de € 1.000,= vind je geen laptop waar je met enig fatsoen de laatste games op kunt spelen. Misschien als je het dubbele neerlegt. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Guardian Angel op 17-05-2007 00:54 ]

ARME AOW’er

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Op mijn laptop zie sig. kan ik Supreme Commander, HL2, DOD:source, COH, S.T.A.L.K.E.R enz. gewoon op middel/hoge kwaliteit draaien hoor?

Zo bar slecht is het nou ook weer niet gesteld met de 7600...

Ligt eraan of TS games als Crysis, Fear en Prey wil doen....dan is het wachten geblazen op de eerste SantaRosa laptops.

I don't hate you, I nothing you

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Guardian Angel schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 00:52:
Ik zou deze tip eens lezen Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Voor rond de € 1.000,= vind je geen laptop waar je met enig fatsoen de laatste games op kunt spelen. Misschien als je het dubbele neerlegt. :)
Hij zegt toch duidelijk 1250 (250€ meer dus) en dan kan je echt wel een laptop vinden die games normaal draaien.

En het is waar dat die kerel zelf wel wat meer had kunnen doen, maar in de link die je gaf heb je ook uber oude faqs zoals CSL FAQ waar je tegenwoordig geen moer meer mee kan.

[ Voor 20% gewijzigd door BoyzNDaHood op 17-05-2007 01:01 ]

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 14:56
wacht anders ff tot de laptops met go serie 8 er zijn dan heb je goed film en game plezier.

suc6

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Rond... rond.... € 250,= verschil..... goh.

Die laptop dient om onbekende redenen als desktopvervanger. Voor dat bedrag kun je ook een veel zwaardere PC kopen.

Voor spellen die nog uit moeten komen is het koffiedik kijken maar de ervaring leert dat de eisen telkens hoger worden waardoor je al snel aan de top zit en niet meer kunt upgraden.

Heb je echt geen laptop nodig, dan geen kopen.

[ Voor 109% gewijzigd door Guardian Angel op 17-05-2007 01:08 ]

ARME AOW’er

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Dat is jou mening. TS heeft denk ik toch zijn persoonlijke redenen tot aanschaf van een laptop. Misschien ruimte gebrek, misschien mobiliteit (school of werk), misschien design etc. En het is misschien wel dat de eisen steeds hoger worden, maar niet iedereen heeft ook het geld om te upgraden (pc). Daarnaast kan je altijd je settings een graadje lager zetten etc. Redenen genoeg om wel een laptop te kopen. Maar daarover beslissen wij niet.

• dunn0w
Idd, ga ik ook voor mobiliteit, bijvoorbeeld in de zomer ofzo buiten zitten met laptopje,
of als ik smorgens wakker word hoef ik niet helemaal naar me pc te gaan, nog ff in bed met laptop net zomakkelijk, plus ik zit wat vaker beneden bij me ouders, als ik laptop zou hebben :),

• dunn0w
dus niemand kan me nog raad geven?

Verwijderd

Jawel,

een zepto of compal kopen met een 8600m GT. En als je dat te duur vindt, gaan voor een 17 inch met 7900gs of 15,4 inch (of 14,1 inch) met een 7600.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 15:45 ]

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 17:35
Hey

Ik stel de zelfde eisen aan een laptop als jij ;) maar ik heb een Thoshiba satalite met een 7600 265mb en 265 mb extra shared, draait supreme comm ook leuk, heb wel 1 gig extra geheugen erin gezet, heb een A-100 812.

succes met zoeken

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.