Tweede TFT (Dual screen) na 1.5 jaar

Pagina: 1
Acties:

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 10:15
Momenteel heb ik een Samsung TFT (Zilver) en nu zit ik er aan te denken om een tweede TFT aan te sluiten, ik zit alleen met het dilemma als ik nu een tweede TFT haal van hetzelfde model gaat dit opvallen. Met name bedoel ik dan het beeldpanel, het uiterlijk zal niet veel verschil maken aangezien mijn huidige monitor niet in de zon kant staat en zilverkleurig is, maar met het beeldpanel zelf weet ik het niet, wordt deze na verloop wat doffer en is dit goed te zien (zeg maar irritant) als ik een dual screen wil draaien?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik draai hier met een 730BF en een 1.5 jaar oudere 710T.
Als je foto's naast elkaar legt zie je inderdaad verschil en zo langzaamerhand begint m'n 710T wel doffer te worden (hij is dan ook al vrij oud en heeft altijd op 100% brightness gestaan)
Maar storend is het zeker niet :) (het is zeer beperkt merkbaar)

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 16-05-2007 22:18 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 12:16
ik heb wel een dual setup
(een laptop scherm breedbeeld en een 17 inch tft scherm , 1280x800+1280x1024)
het is niet gelijk maar het is hartstikke handig en ik vind het niet irritant dat de schermen verschillen

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik werk met 2 onhandige schermen maar ja uitverkoop is soms toch wel aantrekkelijk. Ik had een oud Benq 19 inch scherm maar ik vond 1 scherm zo k*t werken dus ik wilde een goedkoop scherm. Wat heb ik er naast staan? Een Benq 17 inch met Eyesense, 2 enorm uitstekende boxen en USB webcam erop. Wat een enorme domper is dat scherm. Echt spijt van. Ik had liever zoals ik op mijn werk 1 x Samsung 940B en een 740BF gehad. Dat zijn 2 behoorlijke schermen maar dat 19 inch Benq scherm is icm met mijn KVM switch enorm wazig en zonder KVM gaat het wel. Die 17 inch is zo irri met de contrastaanpassing steeds. Mijn tijd wat er tussen zat bij allebei was ongeveer 2 jaar.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!