[bluetooth] Apple keyboard/mighty mouse op windows bak

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-02 09:15
Ik heb een aantal vraagjes:

Gaat met een standaard bluetooth stick het Apple keyboard/mighty mouse werken onder Windows XP?

Heeft iemand dit werkend gekregen? En hoe :) ?

ACD + MacBook gebruik ik als main systeem, wil nu mijn game pc upgraden maar geen zin in twee muizen en toetsenborden :)

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Dit zijn gewoon standaard bluetooth apparaten, dus dit zou perfect moeten werken.

• The_Cure
MYST schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:16:
Dit zijn gewoon standaard bluetooth apparaten, dus dit zo perfect moeten werken.
Ok bedankt,

enig idee of de drivers van de BootCamp cd nodig zijn voor volledige functionaliteit? Of pakt het "windows pairen" automatisch de standaardfuncties?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Misschien is Synergy ook iets voor je?
Kun je je MB en je gamebak met 1 tobo/muis aansturen.

Alhoewel het met BT ook makkelijk switchen is lijkt me.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• The_Cure
Anti-XP schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:13:
Misschien is Synergy ook iets voor je?
Kun je je MB en je gamebak met 1 tobo/muis aansturen.

Alhoewel het met BT ook makkelijk switchen is lijkt me.
thnx, dat is ook het proberen waard. Als ik het goed heb stukje software wat het uit handen neemt. Misschien handig als het op de "standaard manier" niet werkt.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Het werkt ook wel op de standaard manier denk ik.
Want ik kan mn Mighty Mouse BT zelfs met mn MDA pairen als ik dat wil.
Ik heb er alleen niet dat geval niks aan omdat mn MDA geen muizen lust.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MYST schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:16:
Dit zijn gewoon standaard bluetooth apparaten, dus dit zo perfect moeten werken.
Mijn mighty mouse bt werkt prima onder Win XP maar het Appe bt toetsenbord heb ik nog niet aan de praat gekregen onder XP. Zelfs met de bootcamp drivers niet, maar lees de gebruikelijke Apple forums maar over dit onderwerp want dit is een algemeen probleem.
Pagina: 1