[Flash] Films uploaden en afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RickvanHaas
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05-2024
Ik wil graag dat mijn leden filmpjes vanaf hun digitale camera kunnen uploaden, die dan op de server worden opgeslagen en kunnen worden afgespeeld (zoals bv. Youtube).

Ik heb echter geen idee wat hiervoor de juiste aanpak is. Heb ik specifieke software op mijn server nodig? Hoe gaat die omzetting precies in z'n werk? Alle tips zijn welkom!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

heb je al gegoogled?

Dit was de 8e hit uit mijn eerste search...

http://zappa.tvu.ac.uk/~02menzingerd/netart/?p=158

Stop uploading passwords to Github!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:13
ffmpeg werkt en is gratis. Helaas kun je geen gebruik maken van de vp6 codec van on2 die sinds flash8 mogelijk is en veel betere kwaliteit levert. Bovendien schijnt ffmpeg niet alle formaten (van de videobron) even goed te ondersteunen.
On2 levert zelf flix ook voor op je server, waardoor je dus betere kwaliteit video kan leveren, maar daar hangt uiteraard ook een prijskaartje aan.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Ik zou gewoon zorgen dat je mensen je filmpjes naar je server kunnen uploaden en dan kunnen afspelen. Er is verder dan geen probleem dat andere mensen het kunnen afspelen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl