Toon posts:

[XP] Setup van Service Pack 2 - fout

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Setup van Service pack 2 kan geen back-up van de registersleutel hklm\system\currentcontrolset\services\eventlog\application\application error in het bestand c:\windows\$NtServicePackUninstall$\reg00174 plaatsen. 5: Toegang geweigerd.

Deze melding krijg ik wanneer ik servicepack 2 aan het installeren ben, op het moment dat er een back-up van het register gemaakt wordt.

Ik kan afbreken, opnieuw of Negeren..

Wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad.

mvg Onno

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan 'm nog afbreken, dan worden de changes tot dan toe teruggedraaid.

Zo te zien zit je nog niet in de fase dat nieuwe bestanden worden gekopieerd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:43:
Je kan 'm nog afbreken, dan worden de changes tot dan toe teruggedraaid.

Zo te zien zit je nog niet in de fase dat nieuwe bestanden worden gekopieerd.
Incorrect, wanneer ik afbreek, stopt de installatie, wanneer ik negeer komt de melding steeds terug.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ehm.. volgens mij zeg ik dat juist goed toch?

Ik neem overigens aan dat je de SP2 installatie onder de Administrator account laat lopen, en niet je eigen account?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Je kunt waarschijnlijk het beste zorgen dat zaken als virusscanners en vuurmuren uitstaan, die willen nog wel eens te beschermend zijn als het op systeembestanden aankomt. Als je een directe internetverbinding hebt zonder router is het trouwens wel aan te raden om even je kabel los te koppelen als je de firewall uitzet ;)

Je kunt eventueel safe mode of clean boot (met msconfig alle niet MS services en opstartprogramma's tijdelijk uitzetten) doen, dan weet je zeker dat er geen andere programma's in de weg kunnen zitten.

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-02 00:14
Is een bekend probleem.

Je moet jezelf rechten toekennen op bepaalde register sleutels

Google is your friend !

Om je opweg te helpen: http://support.microsoft.com/kb/873148

[ Voor 134% gewijzigd door GeniusJennis op 17-05-2007 02:52 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Trouwens, even terzijde, misschien handig om voor in de toekomst SP2 in de installatie te slipstreamen?

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.

Pagina: 1