Ongelooflijk. Ik haal gisteravond een 30GB iPod uit het plastic, synchroniseer 'm met een mac met de nieuwste iTunes en scroll wat door de schermpjes. Het scherm flikkert een keer, en binnen 10 seconden erna bevriest het scherm. De muziek gaat door en ook de ticker hoor je nog als je aan het wieltje zit. Dit gebeurt altijd. Na maximaal een minuutje door de menu's navigeren flikkert het scherm een keer en seconden later bevriest het scherm. Ook crasht ie wel eens iets harder.
Ik heb 'm 3 keer gerestored, ook met enkel een prive geript album loopt hij vast. Firmware was al up to date: 1.21. Maar wat ik dus graag wil weten is of iemand hetzelfde probleem heeft gehad, of het een software probleem kan zijn en hoe je een HD test uitvoert, want de methode menu+select resetten en vervolgens menu+select+forward+rewind lukt me niet. Het tweede deel dus.
Tjongejonge... koop je een MacBook en mag je hem twee weken compleet vastgelopen terugsturen, koop je een iPod...
Ik heb 'm 3 keer gerestored, ook met enkel een prive geript album loopt hij vast. Firmware was al up to date: 1.21. Maar wat ik dus graag wil weten is of iemand hetzelfde probleem heeft gehad, of het een software probleem kan zijn en hoe je een HD test uitvoert, want de methode menu+select resetten en vervolgens menu+select+forward+rewind lukt me niet. Het tweede deel dus.
Tjongejonge... koop je een MacBook en mag je hem twee weken compleet vastgelopen terugsturen, koop je een iPod...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant