Toon posts:

[iTunes] Installatie gaat fout*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee iedereen. Ik ben nieuw op dit forum en kom eigelijk gelijk met een probleem. Ik heb vandaag voor de goede prijs van 209 Euro (Actie bij een plaatselijke winkel) De iPod Nano 8GB gekocht (2G).

Thuis heb ik zoals in het boekje vermeld staat iTunes gedownload van de site van Apple en hier begint het probleem. Vervolgens installeerde ik namelijk iTunes en werd de installatieprocedure onderbroken voor een foutmelding in een balkje.

OBDC Driver Manager
( X ) Failed to load resource DLL odbcint.dll
OK

Vervolgens rond ik de installatie af en start mijn PC opnieuw op. Er is een snelkoppeling aangemaakt en zo start ik iTunes. En gelijk verschijnt weer hetzelfde balkje:

OBDC Driver Manager
( X ) Failed to load resource DLL odbcint.dll
OK

En als ik dan op kruisje druk of opo OK krijg ik dit balkje:

iTunes.exe- Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000142). Klik op OK om de toepassing te beindigen.
OK

Als ik hier op kruisje druk of op OK sluit het af. Al is er eigelijk nog niks opgestart. Er gebeurt gewoon niks meer.

Tot slot moeten jullie niet denken dat ik nog niks heb geprobeerd :P . Ik heb namelijk al 5 keer iTunes gedownload en verscheidene malen geinstalleerd. Zo heb ik ook oudere versie's (o.a. versie 5) geinstalleerd. Ook hierbij had ik het probleem.

Dus van mij de vraag: Weet iemand hier iets mee? Anders zijn praktische tips ook welkom. Dingen die ik dus nog ff kan proberen, welke ik nog niet gedaan heb. Ik heb btw een PC met P4 en Windows 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Je zou kunnen beginnen door hier eens te zoeken;

http://discussions.apple....a?search=Go&q=odbcint.dll

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eeenorm bedankt ik ben al een stuk verder en laat morgen horen of het gelukt is!