Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

801.1x EAP PEAP Connectie + certificaat op WM 5.0

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• DjCasemod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 20:09
Sinds een aantal weken heb ik een HTC P3600 /M700 (WM 5.0)en wil deze graag op het wifi netwerk van fontys hogescholen connecten.

Ik heb het certificaat al van fontys toe gemaild gekregen. Maar hoe nu verder….. zij helpen in ieder geval niet. Het certificaat heb ik al geïnstalleerd op mijn device en staat bij certificaten --> basis.

Het verbindingstype is 801.1x EAP PEAP

Wie heeft hier ervaring mee of kan uitleggen wat ik voor stappen verder moet ondernemen? _/-\o_

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:20
Wat heb je zelf al geprobeerd?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niets meer en niets minder dan de WiFi-wizard doorlopen maar met de correcte gegevens die gelden voor het WiFi-netwerk waar je je op wilt aanmelden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DjCasemod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 20:09
Er ontstaan dan dus verschillende foutmeldingen, ik kan deze nu dus niet noteren omdat ik niet op school ben. (stom dat ik dat niet gedaan heb…)

Ik denk dat dit te maken heeft met het domein ....? geen idee welke dit is, en de aanmeld server?

Dinsdag ben ik weer op school en kan ik evt. de foutmeldingen noteren. Bij jullie gaat het ook om het fontys netwerk?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het eerst even in het centrale topic. Wellicht kan iemand je daar helpen.

HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.