Toon posts:

Design Check

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
*Designcheck*

Ik zou graag jullie mening willen hebben over dit ontwerp. Het gaat dan vooral om het gebruik van de gele C in het ontwerp. Het is een ontwerp wat ik heel snel heb gemaakt om de klant een idee te geven hoe het eruit zou kunnen zien. Dit is een ontwerp op basis van de schetsen/wensen van de klant.

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 16-05-2007 19:41 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zlf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.

Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Magnie :*

[ Voor 85% gewijzigd door CodeCaster op 16-05-2007 18:00 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als dit een ontwerp was had ik het wel wat beter gepresenteerd aan een bedrijf. Anders kan je het net zo goed op papier laten zien ;)

Maar zelf vind ik het persoonlijk niet echt mooi :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn God! :X

Serieus: ik kan er niet warm of koud van worden. Ten eerste heeft de C op dit moment niets te maken met de (mogelijke) domeinnaam dus die link zal een gebruiker niet snel onthouden. Daarnaast is praktisch nu heel veel ruimte links boven/onder verspild waar je misschien iets beters mee had kunnen doen.

Ennuh, het is wel erg geel ten opzichte van de background.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:01:
Mijn God! :X

Serieus: ik kan er niet warm of koud van worden. Ten eerste heeft de C op dit moment niets te maken met de (mogelijke) domeinnaam dus die link zal een gebruiker niet snel onthouden. Daarnaast is praktisch nu heel veel ruimte links boven/onder verspild waar je misschien iets beters mee had kunnen doen.

Ennuh, het is wel erg geel ten opzichte van de background.
Het is in 5 minuten gemaakt ;). Je moet niet kijken naar de domeinnaam. Puur inhoudelijk graag.

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 21:30

SilentSimon

Have you been hopped?

bevels en embosses zijn zo not-done op die manier.
verder zijn die knoppen wel erg standaard, vloeken de kleuren en is het ontwerp functioneel gezien waardeloos.

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:01:
Als dit een ontwerp was had ik het wel wat beter gepresenteerd aan een bedrijf. Anders kan je het net zo goed op papier laten zien ;)

Maar zelf vind ik het persoonlijk niet echt mooi :)
en wat vind je niet mooi? ik begrijp denk ik wat je bedoelt maar m'n klant is nog niet helemala overtuigt ;) daarom vraag ik hier om een reactie erop

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Het feit dat het een 13 in een frontpage-dozijn uiterlijk heeft is veelzeggend.
Verder zijn de kleuren 'vies', de ps effecten zijn overdone beginnerseffecten. asdf asdf? Titel van je pagina doet er niet toe? Waarom knoppen boven en onder?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je weet dat ze voor voorbeeld teksten Lorem Ipsum hebben uitgevonden? Dat maakt en geeft een betere indruk dan het simpel inrammen van 4 letters.

En ik vind je kleurencombinatie niet zo'n succes eigenlijk.
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:55:
The Spirit of Design,... laat me niet lachen zeg.
Neem een baantje als vakkenvuller.
offtopic:
Iets vriendelijker mag ook wel, je eigen site is ook maar tabletroep

[ Voor 52% gewijzigd door AtleX op 16-05-2007 18:57 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

och ja,... komt er meteen iemand met een hele lelijke hamer en lange vieze kleuren-tenen. :z :z

Modbreak:Zo had je ook zeven edits nodig om tot zoiets constructiefs te komen :z

[ Voor 242% gewijzigd door BtM909 op 16-05-2007 19:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:55:
The Spirit of Design,... laat me niet lachen zeg.
Neem een baantje als vakkenvuller.
Als je is beter leest zwalker!

Dit is een ontwerp op basis van de schetsen/wensen van de klant.

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:03:
[...]

Als je is beter leest zwalker!

Dit is een ontwerp op basis van de schetsen/wensen van de klant.
Een klant die vraagt om lelijke photoshopeffecten? Ja sorry hoor, maar je vraagt om een check en die krijg je. als we allemaal ja en amen zeggen schiet je ook niks mee op toch?
En waarom een check als het toch alleen draait om de wensen van de klant. Als dat zo is dan is hij 100% prefect!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Error 404?

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-01 18:33
Idd, ik kan hem ook niet bereiken..

Verwijderd

Topicstarter
Kritiek vind ik prima. Maar sommige mensen gaan hier te ver. Dat is dan ook de reden dat de pagina niet meer aanwezig is.

Verwijderd

Geef je groot gelijk Klaas ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dicht dus!

klaasp1984, dit mag dus niet zoals de policy dat vermeld en we verwachten ook dat voordat je een topic opent eerst even de betreffende policies van dat subtopic even doorleest.

Daarnaast vraag je om kritiek en ga je dat dus ook krijgen. Onthou dat ook even voor de volgende keer ;)

[ Voor 94% gewijzigd door BtM909 op 16-05-2007 19:48 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En och och och wat zijn we weer volwassen met elkaar :/

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.