Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Voor zover ik weet zal de Benelux versie niet uitkomen. Het schijnt ze al erg veel moeite te hebben gekost om v3 voor de 26x te maken. Ik denk dan ook niet dat ze meerdere versies zullen maken.
Het upgraden is wel een enorm gedoe. Je moet hem flashen volgens een erg lange procedure, beschreven op de website van mio-tech.
Misschien is een betere optie het unlocken van je Mio. Hierdoor kan je alles wat je wil draaien. Het is immers een Windows PDA.
Het upgraden is wel een enorm gedoe. Je moet hem flashen volgens een erg lange procedure, beschreven op de website van mio-tech.
Misschien is een betere optie het unlocken van je Mio. Hierdoor kan je alles wat je wil draaien. Het is immers een Windows PDA.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik heb nog geen ervaringen met versie 3, maar wel met het flashen van een nieuwe firmware. Dit is geen moeilijke procedure: Firmware op SD-kaart zetten, SD-kaart in MIO en de boel aanzetten en de juiste optie kiezen .... Voor de rest gaat het vanzelf. De beschrijving op de site is inderdaad heel lang, maar daar staan ook nog verhalen op over welke versie je moet installeren en hoe je MioMap v3 dan kan gebruiken.
Let op: zorg dat je de juiste versie hebt van de firmware. Er zijn verschillende apparaten in omloop, met verschillende firmware. Selectie van firmware gaat op basis van serienummer.
Let op: zorg dat je de juiste versie hebt van de firmware. Er zijn verschillende apparaten in omloop, met verschillende firmware. Selectie van firmware gaat op basis van serienummer.
Hmm ok. Maar het maakt toch geen verschil lijkt mij, nu de V3 klaar is, om ook een benelux versie te maken? Gewoon de andere kaarten van europa droppen en alleen België, Nederland en Luxemburg laten staan?
Ik zie wel, maar baar er wel een beetje van dat het betaald is nu. Misschien dat ik volgend jaar wel upgrade, moet dan misschien toch naar het buitenland...
Ik zie wel, maar baar er wel een beetje van dat het betaald is nu. Misschien dat ik volgend jaar wel upgrade, moet dan misschien toch naar het buitenland...
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Je moet zelfs nog meer opletten: de serienummer-check schijnt niet altijd correct te zijn. Ik heb op meerdere fora al gelezen dat ze de verkeerde ROM te download kregen. Vervolgens hebben deze personen het serienummer van een ander apparaat wete te bemachtigen, waardoor ze alsnog de goede konden downloaden.Dmitri schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:16:
Op marktplaats worden ze trouwens ook aangeboden, alhoewel ik betwijfel of dit wel de legale versie is.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.