hallo
Ik wou is ubuntu duaboot draaien met win xp pro. Ik had al een keer dualboot gedraait met xp pro en vista en dat werkte goed (behalve dan dat ik vista nog niet fijn vond, minder fps). Dus ik had een partitie geformateerd, de ubuntu cd er in gedaan. Toen starte hij ubuntu op en op het bureaublad stond install. dus ik druk op install. Dan moet je zeggen in welke tijdzone je woont etc. Maar toen moest ik zeggen waar ik het wou installeren en hij zag mijn partities niet
, alleen mijn 2 hardeschijven. Ik heb ubuntu toen afgesloten, de cd er uitgehaald en wou toen weer win xp opstarten maar de pc bleef steken bij boot from cd. Ik heb toen in de bios de hardeschijf als eerste boot genomen en heb het toen weer geprobeerd. maar toen bleef hij daar weer steken, alleen stond er niet boot from cd.
Om te kijken of ik of mijn partities nog bestonden heb ik toen de win xp pro cd er in gedaan en gekeken of hij mijn partities nog zag maar hij zag helemaal geen harde schijf of zoiets...
heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend kan krijgen?
mijn specs:
E6600
gigabyte g965-ds4
corsair xms DDR2 pc6400
2x samsung spinpoint 250gb in raid 0
msi 7600gs
sorry voor de titel maar hoe zeg je het wat netter?
Ik wou is ubuntu duaboot draaien met win xp pro. Ik had al een keer dualboot gedraait met xp pro en vista en dat werkte goed (behalve dan dat ik vista nog niet fijn vond, minder fps). Dus ik had een partitie geformateerd, de ubuntu cd er in gedaan. Toen starte hij ubuntu op en op het bureaublad stond install. dus ik druk op install. Dan moet je zeggen in welke tijdzone je woont etc. Maar toen moest ik zeggen waar ik het wou installeren en hij zag mijn partities niet
Om te kijken of ik of mijn partities nog bestonden heb ik toen de win xp pro cd er in gedaan en gekeken of hij mijn partities nog zag maar hij zag helemaal geen harde schijf of zoiets...
heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend kan krijgen?
mijn specs:
E6600
gigabyte g965-ds4
corsair xms DDR2 pc6400
2x samsung spinpoint 250gb in raid 0
msi 7600gs
sorry voor de titel maar hoe zeg je het wat netter?