goedkopen pc...

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
m'n nieuwe pc: (ik heb niet zoveel geld zoals je kunt zien..... :'( )

Cpu Amd Duron 600 MMX 269
Asus A7V SOCKET-A met (dipswitches uiteraard) 425
CDROM 48 Speed Aopen 109
Magazijn Monitor 17" mardendi (tsja, ik moet ergens op bezuinigen) 439
Cooler 25
Memory PC133 128Mb 425
Guillemot Geforce 3D-Prophet SE 32 MB (GEEN TVOUT) 399
Creative Live! 1024 bulk 139
Standaard MIDI kast (300 watt) 169
VeBraKey Windows 98 keyboard PS2 25
Standaard Muis 15
Victory ISDN 128 PCI ('k kan m'n isa wel weggooien) 85
----------------------------------------------------------------
Totaal 2544
----------------------------------------------------------------

Opmerkingen....graag! (waarschijnlijk komen die er wel over de monitor....)
weet iemand trouwens hoe dat gaat als ik een kast via internet koop??? hoeveel kost dat extra voor rembourskosten?? en hoeveel watt heb ik nodig voor dit systeem?? welke koeler kan ik het beste kopen???

Owja... Hardeschijf (20 gig 7200RPM wordt overgezet vanuit m'n oude pc...)

Verwijderd

Zoals je al zegt .. probeer een betere monitor te kopen. Het is de belangrijkste interface van je machine. Je krijgt er echt spijt van als je daar op bezuinigd.

Maybe dat je als je dan toch moet bezuinigen beter voor een GeForce2 MX of een TNT2 kunt gaan als videokaart. Een kaart waar SE achter staat is vaak niet veel soeps.

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Waarom koop je geen elsa geforce die is 330 bij intercom mail order en voor +- 600,- kan je al een lg of philips monitor kopen...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:14

FFF

een monitor gaat idd lan mee, 10 jaar ofzo, dan kun je beter in 1x een goede kopen, want als je je daar aan moet ergeren schiet het niet op...
zeker niet met goede videokaart dat is echt zonde.
houd rekening met een paar 10tjes verzendkosten, maar vergeet niet dat vaak er kosten bij komen om hem in elkaar te zetten, of doe je dat zelf?
dan heb je natuurlijk minder zekerheid van optimaal functioneren, en kun je bij problemen niet terug naar de winkel, behalve als er iets kapot is..
mvg FFF

• -MvZ-
Ik zet hem iig zelf in elkaar (heb ik ook met huidige gedaan, en werkt goed). Maar wat voor monitor moet ik daarvoor in de plaats doen.???? (ik heb nu een 15" AST vision 5L, was ook het goedkoopste van het goedkoopste, maar hij werkt wel goed...)

Verwijderd

Geloof me maar dat je voor je monitor wat meer geld wilt reserveren.

Ik zit hier achter een 15" no name ding dat het op het eerste gezicht heel leuk doet.
Dan ga ik eens bij een kennis van me lang met z'n 17" IIyama Flattron. Kraakhelder en scherp en super. Als ik dan terug kom thuis is het wit helemaal melkachtig geel en alles zo wazig als de pest dat ik bijna depri wordt ..

Bezuinig aub niet te veel op je monitor ..

• aatos
  • Laatst online: 13:15
ik zou een tweedehands moni zoeken. veel minder duur en een goed merk moni gaat heel lang mee dus tweedehands is niet zo'n bezwaar.

• B.A. Baracus
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

wil je oc-en? dan zou ik wel meer dan een koeler van een geeltje kopen..

• -MvZ-
B.A. Baracus: Welke koeler, en waar?

Verwijderd

Voor maar 200 extra guldentjes heb je ook nog een fijne monitor :9

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

MAN, wat iedereen ook zegt bezuinig echt never nooit niet wacht dan maar liever wat langer tot je geld hebt voor een goeie monitor.

wat Hlpdsk zei heb ik ook, ik een noname 15" :r en een vriend een LG 17" trinitron.
nou man/vrouw je gaat flippen als je dat beeld ziet, zo helder, zo scherp ongelofelijk.
Ach, binnenkort heb ik ook zo'n LG trinitron monitor. >:) :P

Daarom: koop een dure goeie monitor. bezuinig dan maar op dat geheugen koop dan eerst 64mb en nadat de prijzen zijn gezakt weer 64 erbij.

39

Verwijderd

[mierenneukmode]
homedisc: de lg trinitron bestaat niet, de flattron wel.
[/mierenneukmode]

• -MvZ-
Je gaat pas flippen als je een ander beelscherm ziet....???? dan maakt het toch niet uit, want als je nou gewoon zorgt dat je geen ander beeldscherm ziet, dan is dat ook weer goed ;)

• Wimpy006
  • Laatst online: 27-08 00:46
Als A3D door Guillemot wordt overgenomen wat niet uitgesloten is, zou ik zeker voor een a3d kaart gaan met de vortex 2 chip. Bv de mx300 die kost ook 150 gulden of beter de mx400

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Pagina: 1