20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
dan is de boel ook al gelocked
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Bedoel je hier:
Ik denk dat je het via een andere weg moet proberen, zonder aan die txt files te komen.
Wat als je in de post-commit hook dit doet?
Of is het dan nog steeds gelocked?
Dat je new.sql wilt verplaatsen of copieren naar `$rev +1`.sql, met de complete versie history erbij?developer commit. new.sql wordt hernoemt naar `$rev +1`.sql, geadd aan de repos en dan gebeurd de echte commit.
Ik denk dat je het via een andere weg moet proberen, zonder aan die txt files te komen.
Wat als je in de post-commit hook dit doet?
code:
1
| svn move new.sql `$rev +1`.sql |
Of is het dan nog steeds gelocked?
http://svnbook.red-bean.c...n.reposadmin.create.hooksWhile hook scripts can be leveraged to do almost anything, there is one dimension in which hook script authors should show restraint: do not modify a commit transaction using hook scripts. While it might be tempting to use hook scripts to automatically correct errors or shortcomings or policy violations present in the files being committed, doing so can cause problems. Subversion keeps client-side caches of certain bits of repository data, and if you change a commit transaction in this way, those caches become indetectably stale. This inconsistency can lead to surprising and unexpected behavior. Instead of modifying the transaction, you should simply validate the transaction in the pre-commit hook and reject the commit if it does not meet the desired requirements. As an added bonus, your users will learn the value of careful, compliance-minded work habits
Weet je wel zeker dat je dit wilt?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
En uit hetzelfde gequote boek van LuCarD blijkt dat je ook de pre-lock en de post-unlock hook kunt gebruiken:
Maar ik moet toegeven dat ik hier nog met CVS werk, dus je zult waarschijnlijk zelf je conclusies moeten trekken over wat je precies wilt.
code:
1
2
3
4
| $ ls repos/hooks/ post-commit.tmpl post-unlock.tmpl pre-revprop-change.tmpl post-lock.tmpl pre-commit.tmpl pre-unlock.tmpl post-revprop-change.tmpl pre-lock.tmpl start-commit.tmpl |
Maar ik moet toegeven dat ik hier nog met CVS werk, dus je zult waarschijnlijk zelf je conclusies moeten trekken over wat je precies wilt.
Hmmm, je zou ook in een revprop van de commit kunnen opslaan welk bestandje er bij die commit hoort. Revprops kan je gewoon na de commit aanbrengen (bijvoorbeeld in de post-commit hook), omdat ze niet versioned zijn. Op die manier krijgen je bestandjes geen naam die identiek is aan de revisie waarin ze gebruikt worden, maar je kan ze wel gewoon opvolgende nummers geven ofzo.
Enige nadeel is misschien dat je niet echt heel makkelijk kan opzoeken gegeven een bestandsnaam welke revisie erbij hoort (omdat zoeken door props niet echt SVN's sterkste punt is).
Enige nadeel is misschien dat je niet echt heel makkelijk kan opzoeken gegeven een bestandsnaam welke revisie erbij hoort (omdat zoeken door props niet echt SVN's sterkste punt is).
Rustacean
@manuzhai
tevens kan ik dan niet een checkout scp`n naar de live server...
@algemeen
Hoe hou ik dan wijzigingen in SQL bij? Is er een manier voor?
tevens kan ik dan niet een checkout scp`n naar de live server...
@algemeen
Hoe hou ik dan wijzigingen in SQL bij? Is er een manier voor?
*schop?
Pagina: 1