Toon posts:

Blanco pagina na upload html pagina @home webspace

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Op mijn webspace van @home heb ik al een geruime tijd mijn html pagina's staan en tevens mijn bijbehorende bestanden.

Nu was ik vanochtend van plan om de website te updaten dus ik heb dreamweaver gestart, bestand gedownload vanaf mijn webspace en vervolgens geopend in dreamweaver.

Nadat ik alle wijzigingen had doorgevoerd keurig opgeslagen en het bestand geknipt en geplakt naar mijn webspace.

Echter nu doet zich het vervelende probleem voor dat ik slechts een blanco pagina krijg als ik de betreffende pagina open. Bij de eigenschappen kan ik ook zijn dat de pagina 0 bytes groot is. Dit is vreemd want het origineel op mijn bureaublad heeft weldegelijk een bepaalde omvang.

Heeft iemand enig idee hoe deze lege pagina veroorzaakt wordt.

PS ik heb het ook al geprobeerd via Frontpage en effect is hetzelfde, eveneens een blanco pagina.

Graag een reactie.

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 11:59
Het lijkt erop dat er iets mis gegaan is met het uploaden van de bestanden. Kreeg je geen foutmelding tijdens het knippen en plakken? Ik heb hetzelfde ook een keer gehad, mijn probleem was dat ik te weinig rechten had op de locatie om een bestand te uploaden.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Het lijkt erop alsof je diskspace quota is bereikt. Als je dan files upload worden ze 0 bytes groot. :)

Verwijderd

Topicstarter
beste Jep,

Hoe kan ik controleren of ik inderdaad geen ruimte meer heb op mijn webspace?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:23:
Hoe kan ik controleren of ik inderdaad geen ruimte meer heb op mijn webspace?
Dat zal per provider anders zijn (waar is de tijd dat uploaden simpelweg met FTP ging?!).
Een eenvoudige test is het verwijderen van een andere (grotere) file, en daarna opnieuw het HTML uploaden.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Jep,

Bedankt voor je raad. Ik heb de webspace wat opgeruimd en nu werkt alles weer naar behoren.

Thanks!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Graag gedaan. :)
Pagina: 1