Laptop +/- 1250€

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• doinque
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Wie kan mij helpen bij men zoektocht naar een laptop met de volgende eigenschappen:
- Surfen en dergelijke.
- Video editeren in Adobe Premiere Pro.
- Af en toe een game spelen (niet perse op de hoogste grafische eisen).

Ik vermoed dat er voor deze zaken genoeg geheugen voorhanden moet zijn en een redelijke grafische kaart en degelijke processor lijkt me ook wel welkom. Graag enkele voorstellen!

Bedankt!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Moeten wij een laptop voor je gaan voorkauwen? :?

Op GoT verwachten we wel wat inzet van gebruikers, iets dat ik bepaald niet bij je aantref.

Zie bv Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

[ Voor 62% gewijzigd door Gunner op 16-05-2007 13:49 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zoals zovaak hier in CSL, zie FAQ:
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Jij moet ons voorstellen geven met onderbouwing, dan kunnen we zeggen of het goed/slecht is.

☻/
/▌
/ \

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De beste tip die er is, is dit topic doorlezen, de zoekfunctie gaan gebruiken en zelf wat gaan doen.
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

(edit: te laat... :X )

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 16-05-2007 13:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• doinque
Ik vraag geen voorgekauwd systeem. Enkel een indicatie naar wat men eisen zijn (video editeren, occasioneel gamen, ...) en wat hiervoor nodig is qua processor, geheugen, ...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

doinque schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:51:
Ik vraag geen voorgekauwd systeem. Enkel een indicatie naar wat men eisen zijn (video editeren, occasioneel gamen, ...) en wat hiervoor nodig is qua processor, geheugen, ...
En ook daarvoor moet je zelf aan de slag, dit is geen beginnersweb.nl. Gebruik de zoekfunctie, lees topics door, je vraag is al vaker gesteld. Tweakers worden geacht zelf iets te kunnen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

doinque schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:47:
Wie kan mij helpen bij men zoektocht naar een laptop met de volgende eigenschappen:
- Surfen en dergelijke.
- Video editeren in Adobe Premiere Pro.
- Af en toe een game spelen (niet perse op de hoogste grafische eisen).

Ik vermoed dat er voor deze zaken genoeg geheugen voorhanden moet zijn en een redelijke grafische kaart en degelijke processor lijkt me ook wel welkom. Graag enkele voorstellen!

Bedankt!
verkort: een Macbook

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En dat voor max 1250? Ik denk dat je de goedkoopste MacBook een beetje overschat.

• doinque
gambieter schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:52:
[...]

En ook daarvoor moet je zelf aan de slag, dit is geen beginnersweb.nl. Gebruik de zoekfunctie, lees topics door, je vraag is al vaker gesteld. Tweakers worden geacht zelf iets te kunnen :)
Ik dacht dat ik hier een antwoord kon op krijgen.

Zie topicheading: ... Wil je wat weten over notebooks? ...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

doinque schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:59:
[...]

Ik dacht dat ik hier een antwoord kon op krijgen.

Zie topicheading: ... Wil je wat weten over notebooks? ...
Dan moet je wel volledig quoten:
Wat is de beste configuratie van je PC? Wil je wat weten over notebooks? Hier kun je de informatie vinden. Voor "is dit systeem goed?" of andere aankoopadviezen, zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?.

Er staat niet dat er voorgekauwd wordt, en in de policy staat ook dat je zelf aan het werk moet en dat ook moet laten zien :) . Gebruikelijk is dat je benchmarks zoekt, een aantal voorstellen doet, onderbouwing geeft voor die keuzes, en dan specifieke vragen stelt.

Kijk eens bij de eerdere vragen over dit soort systemen, en of je een Core(2)Duo of een Turion X2 wilt. Hoe groot moet het scherm zijn, hoe draagbaar, etc.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 16-05-2007 14:05 ]

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:54:
[...]

En dat voor max 1250? Ik denk dat je de goedkoopste MacBook een beetje overschat.
Valt wel mee, voor video-editing is dit een prima laptop. Alleen spelletjes op de hoogste grafische stand zal ie niet trekken maar dat trekt eigenlijk geen enkele laptop. Postal2 draait prima op een Macbook, zelfs zonder C2D.

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-01 15:01
Mischien de Asus F3SV-AS018C http://www.laptops4u.nl/info/f3sv-as018c-1433.html wel een klein beetje over je budget maar wel een t7100, 2 gig intern geheugen, een directx10 videokaart en een 160 gig harde schijf(is alleen 5400rpm:()

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
http://www.laptops4u.nl/info/f3sv-as016g-1441.html

De 8600 die erin zit is dat de GS of GT versie?

En zal de 8600 gs versie beter presteren dan een 7600 gewone? (ivm Turbocache?)

Gegroet Max

I don't hate you, I nothing you

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
De 8600GS zal wss idd beter presteren. De 8400GT zal dat volgens mij al doen omdat deze al meer shaders heeft. Echter heeft de F3Sv volgens mij een 8400GS... Laptops4u.nl zit er volgens mij naast aangezien alle webshops spreken over een 8400 bij exact hetzelfde model nummer... En dan was het de 8400GS die wel trager is als een 7600..

offtopic:
Vraagje: Waarom doe je A6T nu al weg? Is die niet snel genoeg ofzo :P

[ Voor 12% gewijzigd door GENETX op 17-05-2007 10:57 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-01 17:06

Thandor

SilverStreak

Zoals intussen al wel duidelijk was zien we op GoT graag eigen inzet. Voor dit soort topics hebben we een policy opgesteld: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?.

Wat betreft jouw vragen: Zoek eens rond. Bekijk wat de huidige notebooks te bieden hebben, bekijk de minimale eisen van de programma's. Wil je weten hoe de prestaties van een bepaald onderdeel zijn? --> Zie benchmarks :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.