Bescherming laptops?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219430

Topicstarter
Hebben jullie ook zo'n problemen met de beschadiging/ bevuiling van laptops?
Als ik mijn laptop in mijn tas meeneem dan drukken de toetsen van het toetsenbord in het beeldscherm en bevuilen of zelfs beschadigen het beeldscherm met het gevolg van dode pixels. :'(
Ook zitten er vaak kruimels tussen mijn toetsen. Bestaat er hier enige bescherming tegen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:48

DizzyWeb

Ondertiteld

Doekje er tussen leggen als je laptop dicht klapt. Zijn dingen voor te vinden. Crumpler heeft er zelfs speciale sleeves voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

Over de pixels wat hierboven staat :)
Anoniem: 219430 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:33:
Ook zitten er vaak kruimels tussen mijn toetsen. Bestaat er hier enige bescherming tegen???
Tja, hoe komen die kruimels er? Begin eens bij de oorzaak te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

- Nee hier heb ik geen last van. Hij zit in een goede laptop-rugzak.
- Er zijn matjes die je tussen je toetsenbord en beeldscherm legt, zodat de toetsen niet tegen het beeldscherm komen.
- Bescherming tegen kruimels: Niet eten boven je laptop.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 16:23
Bij de meeste laptops zit tegenwoordig een stukje schuimrubber achtig spul tussen het toetsenbord en het scherm. Ik raad al mijn klanten aan dit ding te bewaren, en te gebruiken als ze hem veel meenemen in een tas. Bij mijn eigen laptop zat er helaas niet een, maar ik neem mijn laptop mee in een neopreen sleeve, en vervolgens in een aparte laptoptas. Dus veel druk ondervind de machine niet wat dat betreft. Troep in het toetsenbord haal ik iedere week even weg met een busje perslucht, terwijl ik de laptop op zijn kant heb staan (dan valt de troep er tenminste uit, i.p.v. dat je het alleen maar verplaatst).

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219430

Topicstarter
''Doekje er tussen leggen als je laptop dicht klapt''. Waar kan je dit kopen dan en hoe duur is dit?

ik zelf heb een site gevonden, skp.nl die dit aanbieden is dit misschien iets voor mij?
Pagina: 1