[PHP] CMS + Profielen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Topicstarter
Hej! (<- dat is zweeds voor Hallo en geen breezah taal)

Ik ben op zoek naar een CMS systeem waar de gebruikers van de site hun eigen profiel/page kunnen aanmaken, zegmaar zoiets als MySpace, Hyves, CU2 etc.

Nu weet ik dat ik zwaar geflamed ga worden omdat ik om een prepackage vraag terwijl hier diehard PHP programmeurs zitten die het liever zelf bouwen, akkoord, is ook leuker maar tijd is iets wat ik niet heb en ik ben van nature een .NET ontwikkelaar met minimale PHP kennis.

Het verhaal er achter is dat er aan mij gevraagd is of ik in een korte tijd een intranet pagina wil realiseren waar de werknemers een profiel kunnen aanmaken en een stukje over hun zelf kunnen

Goed, uiteraard heb ik het wereldweide internet afgespeurd hiernaar en natuurlijk ben ik van alles tegen gekomen maar ben door de bomen het bos kwijt...

Vraag 1# Hoe heet zo'n systeem (Hyves achtige CU2 profielenpagina myspace CMS? :-P)
Vraag 2# Misschien dat iemand mij een aanbeveling kan doen van een goede package...

Alvast bedankt!

Erik-Jan

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hej! (<- dit is Zweeds voor hallo en geen breezah taal ;))

Zoals je waarschijnlijk ook weet is Programming geen subforum waar je in beginsel thirdparty pakketten bespreekt. Programming gaat over zelf programmeren. Zie ook: Welkom in Programming - FAQ en Beleid

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je zou een standaardforum (invision, phpbb, enz) kunnen gebruiken, deze hebben standaard al aardig wat profielvelden?

Je kunt vaak ook nog modules voor zo'n forum downloaden, waaronder ook uitgebreidere profiel-informatie.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Waarom is het bouwen van zulk een applicatie in .NET geen optie?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

dotnetnuke al eens van gehoord? (dat weet ik zelfs als php/java dude)

Stop uploading passwords to Github!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

roodbwoy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:02:
Hej! (<- dat is zweeds voor Hallo en geen breezah taal)

Ik ben op zoek naar een CMS systeem waar de gebruikers van de site hun eigen profiel/page kunnen aanmaken, zegmaar zoiets als MySpace, Hyves, CU2 etc.

Nu weet ik dat ik zwaar geflamed ga worden omdat ik om een prepackage vraag terwijl hier diehard PHP programmeurs zitten die het liever zelf bouwen, akkoord, is ook leuker maar tijd is iets wat ik niet heb en ik ben van nature een .NET ontwikkelaar met minimale PHP kennis.
Je weet dus eigenlijk al dat het hier om het zelf ontwikkelen van software draait en dit eigenlijk niet toegestaan wordt? Waarom dan toch een topic openen? Zie ook Programming Beleid - Scriptrequests.
offtopic:
Heeft overigens niks met PHP programmeurs te maken, het wordt uberhaupt niet toegestaan hier en diehards die liever zelf iets maken bestaan er voor alle talen en ontwikkelomgevingen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 16-05-2007 12:36 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.