Toon posts:

Help nodig met laptop!

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb wat hulp nodig met het aanschaffen van een nieuwe laptop!
Ik heb er niet zo super veel verstand van dus hieronder een klein lijstje wat ik er wel graag in zou willen:
- redelijk nieuwe games erop spelen
- minimaal 1024 mb. geheugen
- niet een te klein beeldscherm
- meer dan 80 gb. opslagruimte
- DVD speler
- Wireless lan
- Ethernet aansluiting
- Als het kan Bleutooth
O ja mijn budget is €1800 euro!
Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik erg dankbaar zijn!

Groeten Niels

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 11:59 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

dit is niet helemaal de bedoeling niels. lees het topic hierboven nog eens door.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Hoe dan ook is er binnen je budget genoeg te vinden.
Dell, Acer, Asus

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je moet zelf weten wat je met je 1800 euro doet, maar wat moet je als 18 jarige met een laptop van 1800 euro?

Zo'n laptop kan je ook voor 800 kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 16-05-2007 12:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Towap
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-01 23:51
met zo'n gigantisch budget zou ik ook eens gaan kijken bij Lenovo, qua specs krijg je niet zo heel veel voor de prijs. Maar de enige oude laptops die ik tegenkom en altijd werken zijn thinkpads. (heb zelf een T20 waar alle onderdelen origineel van zijn en het ding blijft gewoon werken).

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:10

aerofreak

Steve Jobs

kijk is bij Zepto :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Verwijderd

Als je weet wat wil je wilt waarom vermeld je dan niet even wat je inmiddels zelf al hebt onderzocht? Lijkt me dat je zelf ook wel dingen hebt bekeken...

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wat anderen zeggen, doe eerst eens zelf-onderzoek (en je hebt hulp nodig, geen help)

Kijk bij voorbaat eens naar laptops die je zelf kunt samenstellen:
Zepto, BTO, Ahtec, Compal of Dell ofzo. Kun je zelf alle hardware kiezen die jij erin wilt hebben!

Wat zijn je gebruikersdoeleinden? Wat voor grootte schem wil je hebben? Wil je portable zijn of neem je hem nooit mee ergens naartoe? Wat wil je voor resolutie gebruiken and so on and so on!

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 16-05-2007 12:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

niels203, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.