[JS/CSS] Drag&Drop List heeft last van height:100%

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 09:14
Hello! :w

Nadat van de week ergens Drag & Drop langskwam in een topic ben ik er ook maar eens mee gaan spelen. Echter loop ik tegen een probleem op.

ik heb een 'framestructuur' gebouwd in Divs (zie hier). Daarin wil ik de volgorde van fotos aan kunnen passen doormiddel van drag&drop. D&D werkt goed zolang je bovenaan de pagina bent. Zodra je begint te scrollen schiet het item dat je aan het slepen bent naar boven.

Tijdens het uitzoeken waar het aan lag, merkte ik dat het aan de height: 100% in de css bij de body en html class lag. Als ik die bij body verwijder en ook de overflow verwijder dan werkt het prima, alleen scrollt nu de hele pagina ipv het midden 'frame' (zie hier).

Heeft iemand een idee hoe ik dit werkend krijg in de eerste situatie? of moet ik mij neerleggen dat mijn hele pagina gaat scrollen als ik D&D wil gebruiken?

Verwijderd

Volgens mij is hier geen oplossing voor, kan je niet gewoon die blokken lager maken ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb niet gekeken, maar volgens mij moet je even je viewport offset gaan gebruiken ipv document offset. http://www.quirksmode.org/ heeft daar o.a. een artikel over.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.