XP&IE6: Link in html werkt wel op netwerk, niet locaal

Pagina: 1
Acties:

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-11-2025

Roelof

Illustrious Wolf

Topicstarter
Ik hoop dat dit de goede plaats is voor mijn probleem.
Op mijn werk heb ik een simpele asp pagina aangemaakt voor o.a. informatie betreffende verschillende ISO systemen. Op een paar pagina's worden met behulp van een database een tabel geplaatst met daarin een overzicht van relevante documenten met een link naar een pdf-bestand van dat document.
Dit werkt op de server zonder problemen. Zoals gewoonlijk wil de manager weer een schaap met 5 poten ;) en wil dat de pagina ook locaal (op een laptop) kan draaien.

Met behulp van een testversie van Offline Explorer Pro van Metaproducts is er een offline versie gemaakt.
Nu mijn probleem:
Zet ik de offline versie op een locale schijf of USB stick, dan werken de links niet in Internet Explorer 6. Zet ik het resultaat op een netwerkschijf dan werken de links wel.
Ook werken de links wel in Firefox onafhankelijk waar ik de offline site neerzet.
Bovenstaande is op verschillende PC's getest. Ook heb ik de offline versie thuis op een USB stick getest: links werken werken wel in Firefox, niet in IE6

Ik concludeer daaruit dat het probleem een instelling van IE6 moet zijn, maar ik heb de meeste instellingen al na gelopen en krijg de links niet werkend in IE6.

Iemand een idee welke instelling de boosdoener kan zijn? Of, als mijn conclusie verkeerd is, weet waar de oorzaak van mijn probleem dan wel ligt?

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.