Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:06
Ik ben van plan een mp3 speler te kopen voor mijn vader die een zeer slecht gezichtsvermogen heeft. Het zou dus prettig zijn als zo'n speler een beetje grote display heeft en wat grotere knoppen.

Welk apparaat bevelen jullie aan? Alvast bedankt voor jullie suggesties

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mijn ogen zijn ook niet zo goed, dus ik kan wel over kleine displays meepraten. Ik heb veel MP3 spelers in mijn handen gehad, maar ben op het eind toch voor een iPod gegaan. Dan wel de gewone 4G variant van... De Nano (of oude mini) is al te klein.
Een MP3 speler met Flash geheugen is over het algemeen niet echt een optie, te kleine prutsknoppen en display

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Rocketman
Calitomnication schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:37:
Mijn ogen zijn ook niet zo goed, dus ik kan wel over kleine displays meepraten. Ik heb veel MP3 spelers in mijn handen gehad, maar ben op het eind toch voor een iPod gegaan. Dan wel de gewone 4G variant van... De Nano (of oude mini) is al te klein.
Een MP3 speler met Flash geheugen is over het algemeen niet echt een optie, te kleine prutsknoppen en display
Ik ben niet zo thuis op het gebied van dit soort spullen.Kan ik ik op de Ipod onbeperkt mp3 afspelen zonder allerlei lastige drm beperkingen enz?Kan ik de Ipod gewoon aan de usb van de pc hangen en simpelweg kopieren?

Verwijderd

Je gaat misschien best voor een mp3 speler zonder display? Ik denk aan de ipod shuffle. Ik heb er geen ervaring mee maar bij een ipod kan je niet gewoon aansluiten en kopiëren, je bent verplicht iTunes te gebruiken.
Een mp3 speler met een display met grote leesbare letters en duidelijke knoppen ben ik alleszins nog niet tegengekomen.
Creative heeft een kopie van de ipod shuffle, de zen Stone. Dit is een UMS, je kan je bestanden dus gewoon overslepen van je computer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 09:54 ]

• Rocketman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:53:
Je gaat misschien best voor een mp3 speler zonder display? Ik denk aan de ipod shuffle. Ik heb er geen ervaring mee maar bij een ipod kan je niet gewoon aansluiten en kopiëren, je bent verplicht iTunes te gebruiken.
Een mp3 speler met een display met grote leesbare letters en duidelijke knoppen ben ik alleszins nog niet tegengekomen.
Creative heeft een kopie van de ipod shuffle, de zen Stone. Dit is een UMS, je kan je bestanden dus gewoon overslepen van je computer.
Dan is die Creative misschien een goede optie. Ik ga gelijk even neuzen. Bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een kopie? Hij lijkt er niet eens op :/ De enige overeenkomst is dat ze beide geen scherm hebben. Maar het is een goede suggestie.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:44

Barrycade

Through the...

Ach Itunes, ik heb een jaar geleden voor het laatst mijn Ipod aan mijn pc gehangen. En al mijn toenmalige muziek er op gekwakt. Je doet er namelijk nogal een tijd over om 20 gb aan MP3-tjes zat te worden. Als ik 'm op shuffle zet kom ik nog nummers tegen die ik voor het eerst hoor.

Dus stel dat je 2x per jaar je muziek even bijwerkt, dat ik toch niet vervelend. iTunes is niet een of ander crap programma hoor. Het is net zo erg of zo goed als WMP/Winamp etc.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het voordeel van UMS zit em niet alleen in het feit dat je geen programma nodig hebt voor muziekoverdracht... Je kunt ook heel makkelijk je speler even aansluiten op een andere pc zonder eerst daarvoor software te moeten installeren. Verder heb je (zoals bij MTP) niet persé Windows XP nodig. Daarnaast kun je -mocht je dat willen- altijd je speler nog laten beheren met software zoals Mediamonkey of Winamp. Het heeft dus alleen maar voordelen.

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Je hoeft niet persé iTunes te gebruiken, hoor, ook met WinAmp kun je muziek op je iPod zetten. De nieuwste versie van WinAmp heeft zelfs al standaard de iTunes-plugin. Voordeel daarvan is, dat je pc de iPod nog gewoon niet in "Deze Computer", waardoor je hem ook nog als USB-stickje kunt gebruiken.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Een display met duidelijk leesbare letters hoeft niet meteen te betekenen dat het letters van formaat 20 moeten zijn.
Ik heb m'n iPod nu op het bureau liggen en kan het display niet lezen. Pas op het moment dat ik mijn scrollwheel aanraakt en de verlichting aanraak is het leesbaar. De storende factor is meestal het contrast in verhouding met de letters en verlichting. De menustructuur is duidelijk opgezet en geziek met knoppen heb ik niet. Je hebt 5 knoppen met een simpele functie. Een Nano, zelfde principe, is net een stap te klein.
Niet dat ik een iPod aan ga praten en ik ben zeker geen "apple freak", maar mijn ervaring is dat deze een prettig en goed afleesbaar display hebben.
Ik denk dat ik met +22,5 & +23 in de lenzen dan ook voor een slechtziende mag spreken ;)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Pagina: 1