[XP] Account verwijderen die enkel nog in Doc&Settings staat

Pagina: 1
Acties:

• vtwin-mo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02 07:55
Ik heb een laptop gekregen, er was kennelijk voor de tweede maal XP op geinstalleerd. Bij mijn weten heb ik alles onder controle maar in de map documents en settings staat nog een naam die ik niet kan verwijderen. Deze naam verschijnt niet bij het opstartscherm. Wat moet ik doen om deze directory helemaal op te schonen en te beginnen met een nieuwe user?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31

SeatRider

Hips don't lie

Om welke naam gaat het...?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• vtwin-mo
Wat ik vergeten ben te vermelden is dat het om windows XPsp2 gaat. De naam van deze user is Iris.

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-02 17:11
in verkenner:

extra -> mapopties - Tablad weergave -> eevoudig delen van bestanden gebruiken - Uitvinken

Nu op de map die je wilt verwijderen oid. rechtermuisknop eigenschappen:
Tablad beveiliging (stond er eerst niet) -> Geadvanceerd -> Tabblad 'eigenaar' -> en jou gebruiker even toevoegen..

en je kan alles wat je ermee wilt!

succces

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
is een windows ormat geen optie, Dan weet je zeker dat alles is zoals je het zelft wilt hebben, ik zou dat altijd doen als ik een laptop heb gekregen

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:09

lier

MikroTik nerd

Als deze naam niet voor komt bij de users op je systeem, dan zou je de rechten op de map over moeten nemen, waarna deze verwijderd kan worden.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• LinuZZ
  • Laatst online: 21:52
lier schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:03:
Als deze naam niet voor komt bij de users op je systeem, dan zou je de rechten op de map over moeten nemen, waarna deze verwijderd kan worden.
let er wel op dat de map niet veranderd van naam als je de username wijzigd in windows xp dit kan wel eens voor vervelende verassingen zorgen

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• vtwin-mo
Formatteren is eigenlijk het laatste wat ik wil doen! principekwestie. Ik snap gewoon niet waarom ik die map niet kan verwijderen. Ik kan de rechten van de directory die wijzigen, hij geeft een grootte aan van 0 Kb terwijl ik met Active@undelete een directorystructuur van minimaal 4.5 Gb zie.

• LinuZZ
  • Laatst online: 21:52
vtwin-mo schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:19:
Formatteren is eigenlijk het laatste wat ik wil doen! principekwestie. Ik snap gewoon niet waarom ik die map niet kan verwijderen. Ik kan de rechten van de directory die wijzigen, hij geeft een grootte aan van 0 Kb terwijl ik met Active@undelete een directorystructuur van minimaal 4.5 Gb zie.
LinuZZ in "documents and settings kwijt?"

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• vtwin-mo
gelukt, inderdaad opstarten in veilige modus. Als administrator de account verwijderen! Bedankt voor de hulp!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik maak je topic titel nog even af - enkel 'account verwijderen' zegt zo weinig over je topic :)
Pagina: 1