Toon posts:

GlobalWin FOP32-1 (2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn TB800 (op Abit KT7) van een betere cooler voorzien, ik heb nu een Coolermaster (>800mhz) cooler >zonder< koelpasta en ik krijg 52 graden stressed (@800!), niet echt ideaal dus.

Een FOP38 leek mij eerst het eind, totdat ik hoorde dat de herrie bovenuit het stofzuigen van mijn moeder komt :D
FOP32-1 lijkt een betere keus, 10dB minder en maar 1-2 graden hoger. Met arctic silver koelpasta?

Nou heb ik gezocht naar de FOP32-1 maar ik kan hem nergens vinden, ook niet in de pricewatch en op diverse sites, moet ik em soms uit Engeland gaan importeren of weten jullie waar ze deze in Nederland verkopen?

Hoeveel temperatuurwinst krijg ik als ik Arctic gebruik ipv normale of geen koelpasta?

En dan nog één vraag: hoe warm mag mijn processor nou worden? 52 graden lijkt me te heet. Ik wil graag dat ie minstens 2 jaar meegaat.. :)

(P.S. vorige post ging niet helemaal goed geloof ik ;) )

Verwijderd

Fop38 met koe is hier 33 graden.

Geluid valt wel mee hoor! ff wennen in begin..

(mjah vorige topic is wazig:
Code #49
Hmmm dit topic lijkt behoorlijk brak.)

Verwijderd

Topicstarter
Ging iets mis tijdens posten, kreeg opeens "this page cannot be displayed", vreemd.... :)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

Het zelfde verhaal hier heb ook een tb 800 maar dan met een coolermaster >1200

ik kom op 49 graden stressed

fop38 heb ik inderdaad gehoord dat hij heeeeel veel lawaai maakt

ik zal nu ff gaan zoeken of ik een zaakje kan vinden waar je die fop 32 kan kopen (later hier meer over)

edit:
http://www.comtechworld.com

staat hij te koop voor 99 gulden (is volgens mij best prijzig)

edit:
ben wel een koe had url verkeerd geschreven>:)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Bij Narwal Computers kan je mm krijgen. f 59,- Als je op de FOP 38 in de pricewatch kijkt dan zie je narwal ook tussen de aanbieders staan. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Narwal verkoopt "GlobalWin FOP32", dit is dus niet de "32-1" (met een verbeterde clip, correct me if i'm wrong) :?
Pagina: 1