De ultieme Budget Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05-2025
Ok ik zoek een laptop voor simpele zaken, documentjes maken, internetten en wat cisco configs (dus graag een com poort, maar dit zal wel niet meer mogelijk zijn)
Nu wil ik eigenlijk geen cent teveel betalen, zo licht mogelijk zijn en zoveel mogelijk snelheid en opties (tweedehands wil ik niet)

Ik twijfel tussen de:
-Toshiba Satellite L30-106 (591,62) (met core duo t2060) is beter dan turion denk ik ?
-Dell 1501 (ongeveer 550,-)
-Acer Aspire 5102AWLMi_1024 (Turion 64 MK-38; 1024MB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HP) (594,-)

Welke moet ik nemen ?
Of hebben we nog andere suggesties..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? voor gemaakt. Als je wilt weten welke sneller is, dan is dat via een benchmark te vinden, net als reviews van de laptops.

Een laag budget en toch licht en zuinig, dat is slecht te combineren. Verder is ook hoeveelheid en uitbreidbaarheid geheugen, grootte harddisk etc van belang. Wat noem jij licht? Hoe groot moet het scherm zijn?

Het is dus beter om eerst zelf te gaan zoeken en je eisen op een rijtje te krijgen. Of anders deze laptop te kopen, die is zuinig, licht en goed genoeg voor je simpele eisen. En maar 499 euro, en een echte Pentium M. Maar anders eerst zelf je huiswerk maken :)

(Com-poort? Vergeet het maar, je kan een USB2COM adapter proberen. Of een 2e hands Dell 510m of zo scoren)

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 15-05-2007 22:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie hierboven :)

Voldoet niet aan onze policy en gaat derhalve dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.